نامزدهای انتخاباتی همه سلایق را پوشش می‌دهند

مشهد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در میان افرادی که برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شده‌اند، نامزدهایی از همه سلایق اصلی سیاسی کشور حضور دارند.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شورای نگهبان بر اساس وظیفه اصلی خود عمل کرد و افرادی را که صلاحیت آنها احراز شد،  به مردم معرفی کرد.  مردم هم به دنبال نماینده یک جریان خاص نیستند بلکه به دنبال یک مدیر توانمند و قوی هستند که بتواند در عرصه‌های مختلف با کار مضاعف، گره از کار آنها باز کند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان با حساسیت و دقت به وظیفه خود عمل کرد و از این به بعد ما باید همه تلاش خود را انجام دهیم تا با حضور حداکثری در انتخابات، ایرانی خوب و پیشرفته و رو به جلو و ناامیدی دشمنان را رقم بزنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: ما باید علاوه بر اینکه خود در انتخابات شرکت می‌کنیم به دیگران هم توصیه کنیم تا در این عرصه سرنوشت ساز مشارکت کنند.

حجت الاسلام صاحبقرانی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، نباید به حرف کسانی که شرکت در انتخابات را بی‌فایده‌ می خوانند،  توجه کنیم، آنها دلسوز مردم نیستند. کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن به پای صندوق رای منع نمی‌کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میاندوره‌ پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی روز ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

این انتخابات در خراسان رضوی در پنج هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ نقطه روستایی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha