۸ خرداد ۱۴۰۰، ۷:۴۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84346874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار زاوه: مردم به برنامه نامزدهای انتخابات توجه کنند

تربت حیدریه - ایرنا - فرماندار زاوه در استان خراسان رضوی گفت: بعضی از برنامه‌ها که توسط نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری مطرح می‌شود شاید عملیاتی نباشد و مردم باید به این موارد توجه کنند.

محمود صادقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم برنامه های نامزدهای انتخاباتی را بررسی کنند تا منطبق با واقعیت ها باشد و  قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی اظهار کرد: دشمنان کشور و انقلاب همواره در همه انتخابات به دنبال مایوس کردن مردم از حضور پرشور در عرصه بوده و هستند، اما ملت ایران همیشه و با حضور آگاهانه خود در صحنه، نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

صادقی گفت: حضور در انتخابات باعث اعتلای کشور است و مردم ما در این ۴۲ سال که از پیروی انقلاب اسلامی گذشته، همواره در همه عرصه ها حضوری پرشور داشته و این بار هم با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان کشور را یکبار دیگر مایوس می کنند.

فرماندار زاوه بیان کرد: کسانی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته اند از صلاحیت های لازم برخوردار هستند اما مردم باید به برنامه های ارائه شده توسط نامزدهای ریاست جمهوری به لحاظ اجرایی بودن و قابلیت تحقق داشتن، توجه کنند.

صادقی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند افرادی هم که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان احراز نشد به این معنی نیست که فاقد صلاحیت هستند، بلکه شورای نگهبان نتوانسته صلاحیت آنها را احراز کند.

هزار و ۷۰۰ نفر در ۸۴ شعبه اخذ رای شهرستان زاوه،  برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را که ۲۸ خردادماه برگزار می شود، بر عهده دارند.

دولت آباد، مرکز شهرستان ۶۸ هزار نفری زاوه در ۱۷۵ کیلومتری مشهد واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha