۵ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84343440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم های عملیاتی مصرف برق دستگاه‌های اجرایی ایلام را رصد می‌کنند

ایلام - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران ایلام از تشکیل تیم نظارت بر مصرف برق در ادارات خبر داد و گفت: تیم های عملیاتی، مصرف برق دستگاه‌های اجرایی این استان را تا پایان فصل تابستان رصد و نظارت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، آیت قیصربیگی شامگاه سه شنبه در نشست کارگروه ویژه بررسی مسائل قطعی برق استان خواستار برنامه ریزی شفاف شرکت توزیع برق استان در اعلام خاموشی‌ها شد و اظهار داشت: اگر به مردم از پیش اطلاع داده شود که چه زمانی خاموشی اتفاق می‌افتد بهتر می‌توانند برای مدیریت اوضاع برنامه ریزی کنند.

وی افزود: به هیچ بهانه‌ای نباید برق مراکز اورژانس و بیمارستان‌ها قطع شود و در این رابطه شرکت توزیع نیروی برق استان باید طوری برنامه ریزی کند که این مهم تحقق یابد.

مدیرکل مدیریت بحران ایلام از تشکیل تیم نظارت بر مصرف برق در ادارات استان خبر داد و یادآور شد: این تیم‌ها با نظارت برق استان، همکاری استانداری و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان با استفاده از چک لیست‌های مشخص که توسط شرکت توزیع برق استان تهیه شده می‌شود کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات را در دستور کار قرار می‌ دهد.

قیصربیگی با اشاره به مشکلات قطعی برق برای مردم، گفت: اگرچه روند قطعی برق در کل کشور وجود دارد اما می‌توان با مدیریت صحیح فرصت استفاده همشهریان از این نعمت اساسی را بیشتر فراهم کرد.

وی با اشاره به این مهم که صرفه جویی مصرف برق باید از مسئولان شروع شود، تاکید کرد: وقتی مردم برق ندارند روشن نمودن وسایل پرمصرف چون کولرگازی مدیران دیگر معنایی ندارد، که البته این باید به عنوان یک مصوبه الزام آور در دستور کار کاهش مصرف واقعی برق در ادارات قرار گیرد و الی صرفاً با خاموش کردن یکی دو لامپ نمی‌توان به صرفه جویی اثر گذار رسید.

مدیرکل مدیریت بحران ایلام در ادامه به مشکلات قطعی برق در ایجاد اختلال برخی خدمات اشاره کرد و گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که در صورت قطعی برق سایر خدمات چون آب و اینترنت و … تحت شعاع قرار نگیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha