شهید سلیمانی مصداق فرهنگ مقاومت است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق فرهنگ مقاومت، ایثار و پیروزی است که فعالیت‌های فرهنگی او باید برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا احمد حسین فتایی در آیین رونمایی از پوستر مجموعه برنامه های فرهنگی و هنری مرتبط با شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان " راه سلیمانی " اظهار کرد: پیروزی اسلام و بقای نظام جمهوری اسلامی با خون پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی تضمین شده است.

وی گفت: سال گذشته برنامه و فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی بسیار خوبی با محوریت شهید سلیمانی، توسط این اداره کل اجرا و اصلی ترین آن با عنوان سوگواره " سردار دلها، از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک الگو و برنامه موفق ملی معرفی شد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستانی در سال آینده افزود: تمامی فعالیت ها در قالب کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش تدوین شده است و مجموعه برنامه های " راه سلیمانی " نیز با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد ملی، برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین با اشاره به موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه جاری گفت: فراهم نمودن زمینه مشارکت عمومی بالا و برگزاری یک انتخابات باشکوه، وظیفه ای ملی است که همگان باید در این راستا تلاش کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha