۴ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۴۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84343181
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: مقاومت با سیاست‌های آمریکا و اسرائیل مقابله می‌کند

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت در برابر سیاست‌ها و برنامه‌های آمریکا و اسرائیل می‌ایستد.

به گزارش ایرنا به نقل از المسیره، طارق سلمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با شبکه المسیره بیان کرد: سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار وی با مقام‌های صهیونیستی در چهارچوب توطئه و منافع مشترک دو طرف علیه فلسطینیان است.

وی افزود: مقاومت در برابر سیاست‌ها و برنامه‌های آمریکا و اسرائیل که درصدد نابودی آرمان فلسطین هستند، می‌ایستد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در خصوص جنگ ۱۱ روزه غزه گفت: مقاومت به هیاتی که از مصر به غزه آمده بود تاکید کرد که عواقب تداوم حملات به قدس بر دوش دشمن خواهد بود.

سلمی ادامه داد: وقتی که مقاومت ندای قدس و مسجد الاقصی را لبیک گفت ثابت کرد که مسجد الاقصی خط قرمزی است که تعرض به آن ممکن نیست.

وی اضافه کرد: دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد و اگر حملات اسرائیل ادامه یابد مقاومت از مقدسات حفاظت خواهد کرد.

سخنگوی جهاد اسلامی همچنین اظهار داشت: این مقاومت بود که نبرد را آغاز کرد و همین مقاومت است که امروز قواعد درگیری را تحمیل می‌کند و دشمن می‌خواهد با ادامه تجاوزات خود، قواعد درگیری را دور بزند.

سلمی تاکید کرد: این مقاومت فلسطین بود که دشمن را در وضعیت بحران زده سیاسی قرار داد که امروز هم درصدد صادر کردن مشکلاتش است.

اراضی اشغالی فلسطینی طی هفته‌های اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی‌ها و درگیری‌های بسیاری روی داده است.

در پی حملات صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha