شمار مبتلایان جدید به کرونا در استان مرکزی به ۱۷۱ مورد رسید

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی طی ۴۸ ساعت گذشته، شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در استان مرکزی به ۱۷۱ مورد رسید.

دکتر سید " محمد جمالیان" روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع بیماران جدید شناسایی شده، ۲۴ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.
وی بیان داشت: ۱۴۷ نفر از بیماران جدید شناسایی شده نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: با احتساب ۱۷۱ مورد ابتلای جدید، تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۵۹  هزار و ۹۸۷ نفر رسیده است.
جمالیان بیان داشت: متاسفانه در این مدت ۳ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده که بر این اساس تعداد فوتی‌ها به ۲ هزار و ۷۳ نفر رسیده است.
شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha