سهمیه ابلاغی توانیر در خاموشی‌های استان مرکزی همانند دیگرنقاط کشور است

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: سهمیه ابلاغی توانیر برای اعمال خاموشی‌های پیش رو در این استان، همانند سایر استان‌های کشور است.

محمد اله داد عصر دوشنبه در دومین کارگروه گذر از پیک مصرف برق ۱۴۰۰ در استانداری مرکزی، افزود: مصرف برق این استان در روزهای اخیر بیش از ۲۰ درصد رشد داشته که مدیریت این شرایط نیازمند عزم و اراده همگانی است.

وی تصریح کرد: اعلام برنامه مدیریت استراتژیک بار مشترکان بخش‌های مختلف برق در حال بررسی کارشناسانه است.
وی با اشاره به اینکه مصرف برق در استان مرکزی بیش از ۲۰درصد افزایش یافته است افزود: اطلاع رسانی مدیریت استراتژیک بار صنایع استان مرکزی روزانه در سایت شرکت توزیع برق استان اطلاع رسانی می‌شود.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر ماینرهای غیر مجاز باعث افزایش مصرف بالای برق در کشور شده است، افزود: تعامل صنایع برای شناسایی ماینرها ضروری است.
وی ضمن اینکه مشکلات پیش آمده ناشی از قطعی برق در استان مانند سایر استان‌های کشور مشکلی سراسری است،بیان کرد: امیدواریم هرچه زودتر با پایداری شبکه خاموشی‌ها  به حداقل ممکن برسد.
وی بیان کرد: اگر مشترکان در مصارف مختلف، مصرف خود را مدیریت کنند، قطعا مشکلات کاهش خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی نیز گفت: صنایع همچون گذشته با مدیریت بهینه مصرف یاریگر شرکت برق خواهند بود.

سعید فرخی افزود: ارائه راهبردهای مصارف صحیح به ویژه در بخش خانگی و صنایع می‌تواند در این شرایط که اعمال خاموشی ها وجود دارد، کارساز باشد.
استان مرکزی با ۱۲ شهرستان داری بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و در این منطقه بیش از ۷۵۰ هزار مشترک برق وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha