۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 84341185
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه عکس "نقش زنان گلستان در دفاع مقدس" افتتاح شد

گرگان- ایرنا - همزمان با سوم خرداد سالروز گرامی‌داشت فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس، نمایشگاه عکس "نقش زنان گلستان در دفاع مقدس" شامل تصاویری از بانوان رزمنده استان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل امروز دوشنبه در نگارخانه سوره حوزه هنری گرگان افتتاح شد.

بر اساس اعلام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان این نمایشگاه به مدت سه روز برای بازدید علاقه مندان دایر است.

همچنین امروز و به مناسب گرامی‌داشت سوم خرداد،  ۴۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال به نوعروسان کم برخوردار گلستان اهدا شد.

نواختن بانگ مقاومت و پیروزی، رونمایی از تندیس شهدای فرهنگی، پیاده روی به همراه عطر افشانی مزار شهدا، انجام رژه موتوری، یادواره شهدا، خاطره گویی و دیدار با رزمندگان و ایثارگران، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه کتاب خوانی و ویزیت رایگان در محلات محروم از جمله ویژه برنامه های شاخص گرامی‌داشت سوم خرداد و عملیات بیت المقدس در گلستان است.

در روزهای گرامی‌داشت آزادی خرمشهر و سوم خرداد، هزار و ۳۵۹ ویژه برنامه متنوع در بخش‌های فرهنگی، هنری و محرومیت‌زدایی در استان برگزار می شود.

۳۳ هزار رزمنده از استان گلستان در دفاع مقدس مردم کشورمان مشارکت داشتند و این استان حدود چهار هزار شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است.

همچنین افزون بر ۱۳ هزار جانباز و هزار و ۱۷۸ آزاده از استان گلستان در هشت سال دفاع مقدس شرکت داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha