نیروی انتظامی گیلان برای برگزاری انتخاباتی سالم آماده است

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی گیلان از آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همراهی و حضور آگاهانه مردم، همه‌پرسی پیش رو با شور و مشارکت بالا برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه در دیدار با نیروهای پلیس تالش در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان، با تبریک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، حفظ و تامین امنیت را مهمترین رسالت نیروی انتظامی عنوان و خاطرنشان کرد:  کارکنان نیروی انتظامی با اقتدار کامل و با روحیه‌ای جهادی مشغول خدمت به شهروندان هستند و دفاع از امنیّت و آسایش مردم برای این نیرو بسیار مهم است.

وی با اشاره به این که  انضباط ظاهری پلیس به عنوان مقدمه‌ انضباط معنوی و آمادگی ارائه خدمت مطلوب و موثر به شهروندان از اهمیت خاصی برخوردار است بر لزوم توجه فرماندهان و رده‌های انتظامی به این مهم تاکید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان در دیدار با امام جمعه تالش نیز، امنیت را پیش نیاز تمام فعالیت‌های جامعه دانست و گفت: امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه با مشارکت مردم محقق می‌شود. 
حجت‌الاسلام مجتبی نورزاد امام جمعه تالش نیز داشتن امنیت را مرهون زحمات بی شائبه پلیس عنوان و تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی در تمام صحنه‌ها و در ایام مختلف، آسایش خود را برای تامین، حفظ و ارتقاء امنیت جامعه فدا می کنند. 
وی خدمت صادقانه پلیس به مردم را از توفیقات الهی در نیروی انتظامی عنوان و خاطرنشان کرد: ناجا یک سازمان پویا و پیرو خط ولایت است و مدیران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی با اعتقاد و التزام به اصل ولایت فقیه و اطاعت از فرمانده معظم کل قوا نقش‌آفرینی می‌کنند. 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان ‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و همه پرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا در یکهزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری کشور  ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد 

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha