فرمانده انتظامی لرستان: آزادسازی خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس است

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: سالروز حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های دفاع مقدس است.

به گزارش ایرنا سردار یحیی الهی روز دوشنبه در پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هریک به عنوان تابلوی افتخار ثبت شده است و در این میان، حماسه آزادسازی خونین شهر به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی، صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به پیروزی رسید.

این پیام می‌افزاید: سالروز حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های دفاع مقدس و روزهای غریب اتکای مظلومانه آسمانی ترین انسان هایی است که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و ارزش های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند.

این پیام اضافه می‌کند: بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

فرمانده انتظامی لرستان می‌افزاید: اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و بویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همه ملت ایران ، بالاخص مردم شریف و نجیب استان لرستان را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سوم خرداد سال ۶۱ خرمشهر در جریان عملیات بیت المقدس فتح و از رژیم بعثی بازپس گرفته شد که این تاریخ به روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha