۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84340310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین‌خواری ۴۲ میلیارد ریالی در اردبیل کشف شد

۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۳
کد خبر: 84340310
زمین‌خواری ۴۲ میلیارد ریالی در اردبیل کشف شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف زمین‌خواری به ارزش ۴۲ میلیارد ریال در روستای "مختارآباد" شهرستان اردبیل خبرداد.

به گزارش ایرنا، سردار هوشنگ حسینی روز یکشنبه گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی دولتی توسط ۲ نفر از ساکنان روستای مختارآباد استان اردبیل بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با تشکیل پرونده و بررسی‌های میدانی و کارشناسی موضوع، ماموران پلیس امنیت اقتصادی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همراهی کارشناسان اداره منابع طبیعی اردبیل به محل اعزام و ۲۸ هکتار و ۲۵۷ متر از اراضی این روستا را که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود رهاسازی و آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: کارشناسان ارزش زمین تصرف شده را ۴۲ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار حسینی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه ادامه داد: متهمان به صورت غیرقانونی و با هدف زراعت، اقدام به شخم‌زنی، تصاحب و تصرف اراضی زراعی کرده بودند.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت‌المال و اراضی دولتی از اولویت های پلیس امنیت اقتصادی است، گفت: متهمان به زمین‌خواری با تشکیل پرونده‌ای جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha