۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 84340202
T T
۱ نفر
منبع: با مشارکت سایت ساز کاریک | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

مراحل ساخت سایت با سایت ساز

۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳
کد خبر: 84340202
مراحل ساخت سایت با سایت ساز

امروزه داشتن یک سایت برای ارائه محصول و خدمات نیاز هر صنعت و کسب و کاری است که با برداشتن اولین قدم و جمع‌آوری اطلاعات لازم در این زمینه می‌توانید به‌راحتی برای خود یک سایت طراحی و راه‌اندازی کنید.

اما شاید فکر کنید ساخت سایت کار سخت و پیچیده ای باشد، اما اینطور نیست، شما می توانید از طریق ساخت سایت با سایت ساز اقدام کنید! اخیراً، با دسترسی به سایتهای طراحی سایت خارجی و ایرانی مانند wordpress، این کار بسیار آسان شده، اما مشکل سایتهای خارجی این است که بومی سازی و فارسی نیستند.

پس بهتر است از یک سایت ساز ایرانی برای طراحی سایت مانند کاریک استفاده کنید، با ما همراه باشید تا مراحل ساخت سایت با سایت ساز کاریک را برای شما شرح دهیم. اما طراحی سایت احتیاج به یک سری پیش نیازهایی دارد که خیلی ساده هستند، ما اینها را برای شما شرح می دهیم.

مراحل ساخت سایت با سایت ساز

پیش نیاز های طراحی سایت

قبل از اینکه وب‌سایت طراحی کنید، باید در مورد نوع سایت خود و اینکه می خواهید چه خدماتی ارائه دهید تصمیم گیری کنید. پس ابتدا هدف خود را مشخص کنید، انواع مختلفی از وب سایت وجود دارد. برای مثال شما می توانید با استفاده از فروشگاه ساز یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات خود بسازید و یا یک یک وب‌سایت برای ارائه نمونه کارها و نمایش هنر خود طراحی کنید.

 انواع مختلف بیشمار دیگری وجود دارد، مثل  وب‌سایت های تجاری برای مدیریت و رشد تجارت، وب‌سایت رزومه برای جلب‌توجه کارفرمایان، یا یک سایت وبلاگی برای به اشتراک گذاشتن دانش خودتان با جهان، یک وب‌سایت برای ثبت خاطرات رویدادهایی مثل عروسی‌ها، مهمانی‌ها و رویدادهای شرکت، یک وب سایت رستورانی و یا یک سایت تناسب اندام برای جذب مشتریان بیشتر.

یکی از مراحل ساخت سایت با سایت ساز، خرید و انتخاب نام دامنه است. بعد از انتخاب هدف نوبت به انتخاب نام دامنه می رسد، شما باید از قبل نام دامنه سایت خود را مشخص کنید، نام دامنه سایت همان آدرس سایت شماست و می تواند اسم شما و یا نام تجاری شما باشد. سعی کنید اسمی کوتاه و زیبا برای آن انتخاب کنید زیرا سایت شما با این نام شناخته خواهد شد.

مراحل ساخت سایت با سایت ساز کاریک

امروزه شما برای طراحی ساخت سایت خود، نیازی به هیچ گونه دانش برنامه نویسی ندارید. سایت ساز کاریک به وسیله پلاگین ها و کامپوننت های خود، از صفر تا صد برنامه نویسی سایت شما را به عهده می گیرد. تنها کافی است:

۱. به آدرس وب سایت سایت ساز کاریک وارد شوید

۲. و سپس به قسمت قالب ها رفته

۳. قالب خود را انتخاب کنید

۴. دامنه سایت را انتخاب کنید

۵. سپس مشخصات را ثبت کنید و سایت خود را تحویل بگیرید.

به همین راحتی! میتوانید صاحب سایت شوید. برای کسانی که می خواهند در ابتدا به صورت آزمایشی قالب سایت را ببینند، این امکان فراهم شده تا قبل از نهایی شدن و تحویل گرفتن وب سایت خود، آن را ابتدا به صورت آزمایشی ساخته و در صورت رضایت اقدام به خرید کنند. ساخت سایت شما در سایت ساز کاریک با رضایت کامل شما انجام می شود.

ویژگی دیگری که سایت ساز کاریک به شما ارائه می دهد، سیستم پشتیان گیری روزانه است، سیستم سایت ساز کاریک از اطلاعات سایت شما روزانه و به صورت اتوماتیک بکاپ گیری می کند. این سایت پشتیبانی بسیار مناسبی داشته و شما با استفاده از این سیستم عامل در مورد پست ها و اطلاعات وارد شده به سایت خود خیالتان راحت است.

تقویت سئو و افزایش بازدیدکنندگان سایت مرحله آخر از مراحل ساخت سایت با سایت ساز

بعد از طراحی و تحویل گرفتن سایت، افزایش بازدیدکنندگان سایت نیز مسئله بسیار مهمی است. یکی از راه‌های افزایش بازدید به وب‌سایت بهبود سئو سایت است، سئو سایت یا بهینه‌سازی موتور جستجو به شما کمک می کند تا سایت شما به وسیله موتورهای جستجو به بازدیدکنندگان نمایش داده شود. این روشی برای بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت شما است تا سایت شما رتبه خوبی در نتایج جستجو داشته باشد. البته سئو برای کسب نتیجه به زمان، حوصله و پشتکار نیاز دارد، که شما باید هنگام طراحی وب سایت خود، سئو سایت خود را تنظیم کنید و سپس اقدام به انتشار آن کنید.

نتیجه:

در آخر باید گفت که امروزه وجود انواع مختلفی از سایت سازها نیاز افراد را به طراحی و ساخت سایت را برای پیشبرد اهداف کسب و کار های آنها برطرف کرده است، اکنون که با مراحل راه‌اندازی یک وب‌سایت آشنا شدید، می توانید وب سایتی متناسب با درخواست و نیاز خود با صرف زمان و انرژی کم و هم چنین با هزینه ای بسیار مناسب برای خود یا کسب وکارتان ایجاد کنید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از یک سایت ایرانی طراحی سایت در این زمینه است. شما تنها با مراجعه به وب سایت کاریک که بهترین شرکت طراحی سایت در ایران است کافی است قدم اول را برداشته و طراحی سایت خود را شروع کنید. شما با برداشتن اولین قدم و جمع‌آوری اطلاعات لازم در این زمینه می‌توانید به‌راحتی برای خود یک سایت طراحی و راه‌اندازی کنید.

م. خ

۱ نفر
منبع: با مشارکت سایت ساز کاریک | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha