مهدی: دیدارهای بین‌المللی خط قرمز ما است

تهران- ایرنا- رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: متناسب با برنامه‌های تیم ملی لیگ را برنامه‌ریزی کردیم چرا که مسابقات بین‌المللی و دیدارهای ملی خط قرمز ما است.

به گزارش ایرنا، «سهیل مهدی» روز یکشنبه در برنامه رادیویی اظهار داشت: در بحث برنامه‌ریزی مسابقات، استراحت نداریم. البته الان دیر هم شده اما در تلاش هستیم تا برنامه فصل آینده مسابقات را تدوین کنیم و از طرفی باید هر چه سریعتر زمان پنجره نقل و انتقالات را به فیفا اعلام کنیم. باید روزهای فیفا (فیفا دی)، روزهای بین‌المللی و برآوردهای لازم را در زمان‌بندی داشته باشیم و از فیفا درخواست کنیم تا با توجه به این زمان‌ها پنجره نقل و انتقالاتی ما را باز کند.

وی در خصوص زمان احتمالی شروع فصل آینده افزود: اوایل مهرماه دیرترین زمانی است که باید فصل بعد را آغاز کنیم چرا که اگر این اتفاق رخ ندهد با مشکل مواجه خواهیم شد چرا که تا ۲۰ مهرماه تعداد زیادی روز فیفا (فیفا دی) و مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا را داریم. اگر تا قبل مهرماه مسابقات را آغاز کنیم می‌توانیم چند هفته مسابقات را آغاز کنیم. اگر این اتفاق رخ ندهد  اواخر ماه شاید لیگ آغاز شود. سعی می‌کنیم زمان مسابقات را رعایت کنیم چرا که پنج تا هفت هفته حداقل زمانی است که بین دو لیگ باید لحاظ شود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه با توجه به گستردگی واکسیناسیون آیا ممکن است مسابقات با فشردگی بیشتری برگزار شود، اضافه کرد: امیدوار هستیم جامعه سلامت شود و هواداران بتوانند دوباره به ورزشگاه‌ها بازگردند.  زمانی که مسابقات را با هوادار برگزار می کنیم برای ما خیلی راحت‌تر است. زمانی هم که مسابقات بدون هوادار است افراد زیادی برای تماشای مسابقات درخواست دارند و این موضوع برای ما سخت است. امیدوارم آنها بتوانند کنار تیم‌ها باشند.

مهدی در پاسخ به این سووال که با توجه به حساسیت دیدارهای تیم ملی،  آیا بهتر نبود تا دیدارهای معوقه لیگ به زمان دیگری موکول شود، گفت: مسابقاتی که برگزار می‌شود،  تداخلی با برنامه‌های تیم ملی ندارد. اگر کوچکترین تداخلی بود،  مسابقات را برگزار نمی‌کردیم. همیشه گفتیم که خط قرمز ما رقابت‌های بین‌المللی ما است. هر چقدر هم مسابقات لیگ را برگزار نکنیم لیگ بیشتر طول می‌کشد.  

وی در پاسخ به این پرسش که اگر بازیکنان در این مسابقات مصدوم شود، چه اتفاقی رخ خواهد داد، اضافه کرد: امیدواریم مصدومیت برای هیچ بازیکنی اتفاق نیافتد. اگر مورد و حساسیتی در این باره  از سوی تیم ملی به ما تذکر داده می‌شد آن را انجام می‌دادیم. با هماهنگی تیم‌های ملی این زمانبندی را اعلام کردیم.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در رابطه با برنامه جام حذفی گفت: به محض اینکه دیدارهای معوقه لیگ را تمام کنیم طی هفته‌های آینده دور بعدی جام حذفی را قرعه‌کشی خواهیم کرد. امیدواریم شایسته‌ترین تیم قهرمان جام حذفی شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha