۱۰ مجروح آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی مشهد به بیمارستان منتقل شدند

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۰ مصدوم آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی مشهد به بیمارستان مهرگان منتقل شدند.

محمد علیشاهی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه عصر امروز در یکی از مجتمع های منطقه الهیه مشهد روی داد که مصدومان با چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند.

به گفته وی، وضعیت جسمانی همه مصدومان این حادثه مساعد است و اکنون در حال ترخیص هستند.
مدیر منطقه یکم عملیات آتش نشانی مشهد نیز گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع آتش سوزی طبقه سوم یک آپارتمان مسکونی چهار طبقه و گرفتار شدن ساکنان در میان آتش و دود،  بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران چندین ایستگاه به محل حادثه در بلوار امیریه اعزام شدند.
آتشپاد سوم محمدرضا علیپور افزود: شدت انفجار و آتش سوزی ناشی از آن باعث گرفتار شدن ساکنان در طبقات این مجتمع شده بود که بلافاصله امدادگران و آتش‌نشانان به چند گروه تقسیم شده و با نجات و انتقال محبوس شدگان به مکان امن، با استفاده از خودرو پیشرفته پلتفرم (نردبان)  این آتش سوزی را مهار کردند.

وی گفت: محل اولیه این حادثه آتش سوزی در آشپزخانه یکی از منازل در طبقه سوم ارزیابی شده که میزان خسارات مالی و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

منطقه الهیه در غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha