۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۱۵
کد خبر: 84338982
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در ایلام توقیف شدند

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام گفت: ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در طرح های ضربتی پلیس استان توقیف شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز شنبه اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان اجرای طرح های ضربتی پلیس از ابتدای سال تاکنون در دستور کار این انتظامی قرار گرفته است. 

وی افزود: در طول اجرای این طرح ها تعداد ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف متوقف و با هماهنگی مقام قضایی روانه پارکینگ شده اند. 

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: راکبان این موتورسیکلت ها با هنجار شکنی در مناطق مختلف استان موجب نارضایتی شهروندان شده بودند.

القاصی مهر بر لزوم استمرار این گونه طرح ها برای تامین امنیت عمومی تاکید کرد و گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و ما در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مشارکت های خوب مردمی با نیروی انتظامی استان افزود: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت کلیه شکایات و مطالبات انتظامی در جهت خدمات رسانی به شهروندان است.

دستگیری سارق حرفه ای در ایوان 

فرمانده انتظامی ایوان از دستگیری سارق حرفه ای و کشف یک دستگاه سواری پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید عالی پور روز شنبه اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پژو سرقتی در جاده های مواصلاتی شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران کلانتری مرکز شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی، مأموران کلانتری مرکزی خودرو سواری پراید که فاقد پلاک بود را بمنظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در بررسی های بعمل آمده و با اقدامات فنی و استعلام مشخصات خودرو مشخص شد که خودرو پراید سرقتی بوده و در یکی از شهرستان های همجوار به سرقت رفته است .

سرهنگ عالی پور با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی سارق خودرو دستگیر شده تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا مالک خودرو شناسایی و خودرو تحویل وی شده است ، به شهروندان توصیه کرد:خودرو های خود را به سیستم های ایمنی و هشدار دهنده نظیر دزدگیر، قفل فرمان و پدال تجهیز کرده و از پارک خودرو برای مدت طولانی در مکان های خلوت خودداری کنند.

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در مهران 

فرمانده انتظامی مهران از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی روز شنبه اظهار داشت : ماموران کلانتری بخش صالح آباد حین گشت زنی در محور مهران -ایلام یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه نیسان را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود : ماموران در بازرسی از این خودروها تعداد چهار   دستگاه کولر گازی، ۲ دستگاه یخچال فریزر، یک دستگاه لباس شویی و یک دستگاه ماشین ظرف شویی خارجی و قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.  

وی تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شهبازبیگی گفت: یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمیته همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با نیروی انتظامی ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha