مشارکت مردم در انتخابات  ضریب امنیت ملی را افزایش می دهد

اهواز - ایرنا - فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت : مشارکت مردم در انتخابات در واقع ضریب امنیت ملی و طبعا میزان تامین منافع ملی را افزایش خواهد داد و کاهش مشارکت می تواند عکس این قضیه را رقم بزند.

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی شنبه در همایش بصیرتی - سیاسی در جمع روسای عقیدتی سیاسی ناجا، مرزبانی،نمایندگی ولی فقیه و ارتش در خوزستان اظهار داشت : انقلاب اسلامی در واقع با مشارکت مردم به پیروزی رسید و  به دستور امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب به رفراندوم گذاشته شد وبا رای مردم مشروعیت یافت  .

وی ادامه داد : انقلاب اسلامی در سه محور مردم ، رهبر و دین پایه ریزی شده است که در واقع با تکیه بر این سه محور موفق شدیم انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانیم .

فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور افزود : مشارکت مردم در انتخابات در واقع ضریب امنیت ملی و طبعاً منافع ملی را افزایش خواهد داد و کاهش مشارکت هم می تواند عکس این قضیه را رقم بزند.

امیر سرتیپ دوم بیدادی خاطرنشان کرد:  نیروهای مسلح متولی دفاع از این نظام و کشور هستند لذا ما باید به وظیفه شرعی و ملی خود به خوبی عمل و مردم را برای  مشارکت در رای گیری تشویق کنیم ، چرا که عدم مشارکت در انتخابات اهداف دشمنان را محقق خواهد کرد.

وی گفت : مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است و ما به عنوان مسلمان این را کاملاً قبول داریم ، انشالله در این انتخابات حضور مردم را مثل سال های گذشته پای صندوق‌های رای ببینیم و همه با هم مهر باطلی بر ایده های  دشمنان نظام بزنیم .

فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور تصریح کرد: امروز جنگ ، جنگ روانی است و رسانه‌ها  در فضای مجازی به گونه‌ای القا می‌کنند که مردم این نظام را نمی‌خواهند و حضوری در انتخابات نخواهند داشت ، ولی این همان لحظه های حساس حضور مردم است که می‌تواند افکار پلید دشمنان را نقش بر آب کند .

وی ادامه داد : ایران امروز در سطح بین‌المللی بزرگترین تهدید برای آمریکا و اسرائیل است ، بدون شک و بدون تردید ایران و محور مقاومت در منطقه ، نقشه و طرح های آمریکا در خاورمیانه را  نقش بر آب می‌کند به همین دلیل آمریکا و همپیمانان خود به دنبال این هستند که به هر طریق نظام جمهوری اسلامی را ضعیف جلوه دهند .

امیر سرتیپ دوم بیدادی افزود :  آمریکایی‌ها در عرصه های بین المللی، ایران‌هراسی را ترسیم کردند که همسایگانی مثل عربستان و کشورهای دیگر به این باور برسند که ما برای آنها یک تهدید هستیم .

فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور افزود : امروز ما شاهد افول نظام آمریکا هستیم که این افول از دستاوردهای انقلاب اسلامی وحاصل بیداری  اسلامی در دنیاست که  همه ملت ها از ملت و رهبری ایران الگو می‌گیرند.

امیر سرتیپ دوم بیدادی با اشاره به پیروزی محور مقاومت بیان کرد : باید به محور مقاومت برای شکست صهیونیست ها در جنگ چند روزه غزه  تبریک گفت که درنهایت صهیونیستها با خفت و خواری آتش‌بس یک طرفه را اعلام کردند ، این‌ها از برکت اسلام و رهبری های امام راحل ، مقام معظم رهبری ، پایمردی ، ایستادگی و الگو گرفتن از شیعیان و مسلمانان است .

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha