۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۴۷
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 84338171
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

علت  حریق بازار شب پارک هزارگل نجف آباد  مشخص نیست

اصفهان- ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: علت بروز حادثه حریق بازار شب پارک هزارگل نجف آباد هنوز مشخص نشده است.

منصور شیشه‌فروش جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در عین حال احتمال اتصالی برق را رد نکرد و افزود: آتش‌سوزی بازار شب نجف‌آباد در ساعت ۱۴ و ۴۸ دقیقه امروز و زمانی که این مکان به‌دلیل فعالیت در شب‌ها، تعطیل بود رخ داد.

وی اظهار داشت: این بازار دارای ۶۷ غرفه فروش پوشاک ، کفش و وسایل قابل اشتعال دیگر است که در نتیجه این حادثه ۳۴ غرفه دچار حریق شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: با اعلام این حریق ۶ دستگاه خودروی اطفای حریق از آتش نشانی نجف آباد با ۱۲ نیروی عملیاتی با گذشت هشت دقیقه از بروز حادثه در صحنه حاضر و در مدت ۱۵ دقیقه موفق به مهار حریق شدند.

 وی با بیان اینکه غرفه‌های این بازار با لوله داربست و پوشش برزنت و بطور موقت شکل گرفته است گفت: این مجموعه توسط بخش خصوصی اداره و زیرپوشش بیمه قرار داشته است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته است تاکید کرد: تمامی بازارهای محلی باید مسائل ایمنی  درباره حریق را رعایت کنند و لوازم اطفای حریق داشته باشند و شبکه برق و آب و گاز آنها در برابر حوادث ایمن باشد.

 شهرستان ۳۰۰ هزار نفری نجف‌آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha