۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۲:۰۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84335567
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر دادگستری: قهر با انتخابات، حاصلی جز آسیب به کشور ندارد

دزفول-ایرنا- وزیر دادگستری با دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: قهر با انتخابات، حاصلی جز آسیب به تمام حوزه‌های کشور ندارد.

به گزارش ایرنا سیدعلی آوایی عصر چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه دزفول در جمع خبرنگاران افزود: بنا به شرایط بین المللی کنونی، حساسیت خاصی درخصوص انتخابات داریم از این رو قهرکردن و سراغ صندوق‌ها نیامدن، آسیب زیادی به همه اقشار جامعه وارد خواهد کرد.

وی انتخابات را راهی برای شرکت در سرنوشت کشور دانست و اظهار امیدواری کرد مردم تا زمان انتخابات با تامل و بررسی دقیق بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند. 
وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود چهارم خرداد را یادآور تلاش، اخلاص، سخاوت و جهاد مردم دزفول در طول هشت سال جنگ تحمیلی دانست و گفت: ایثارگری مردم در طول دوران دفاع مقدس نتیجه داد و مردم دزفول مظهر مقاومت شدند.

وی نامگذاری چهارم خرداد به نام روز دزفول را مدال افتخاری برای این شهرستان دانست و افزود: این اقدام کمترین مزدی بود که مردم دزفول گرفتند.
آوایی علت حضور در شهرستان دزفول را شرکت در ویژه برنامه‌های چهارم خرداد به دعوت فرماندار این شهرستان و بازدید از طرح‌های اشتغالزا و پیشرفت‌های دزفول اعلام کرد.

فرماندار ویژه دزفول نیز در آیین استقبال از وزیر دادگستری با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول گفت: دیروز آیین اختتامیه جشنواره جوان موفق دزفول از ویژه برنامه‌های چهارم خرداد برگزار شد و ۱۵۰ نفر از نخبگان دزفول که در سطح بین المللی افتخارآفرینی کرده بودند، در آن شرکت داشتند. 
علی فرهمندپور افزود: همایش زنان مقاومت و پایداری نیز چهارم خردادماه برگزار خواهد شد تا از  رشادت‌ها و ایثارگری‌های بانوان دزفول در دوران دفاع مقدس قدردانی شود.

وی ادامه داد: بانوانی در شهرستان دزفول داریم که هم خودشان جانباز شدند و هم خواهر، مادر، همسر و عروسشان شهیده‌اند.

به پاس قدردانی از رشادت های مردم دزفول، چهارم خرداد در تقویم به عنوان روز مقاومت و پایداری - روز دزفول نامگذاری شده است. 

وزیر دادگستری علاوه بر شرکت در برنامه‌های چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول قرار است در آیین بهره برداری از دانشکده حقوق دانشگاه شهید چمران اهواز نیز شرکت کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha