۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۱۴
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84335442
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واکنش سولسشر به برافراشته شدن پرچم فلسطین توسط پوگبا در زمین بازی

تهران- ایرنا- سرمربی باشگاه منچستریونایتد با اشاره به برافراشته شدن پرچم فلسطین توسط بازیکنان این تیم در دیدار شیاطین سرخ برابر فولام، گفت که عقاید بازیکنان باید محترم شمرده شود.

به گزارش ایرنا، تنش های جاری مابین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که کنترل غزه را در دست دارد، در شدیدترین حالت خود در سال‌های اخیر به‌سر می‌برد و باوجود درخواست‌های بین المللی برای پایان دادن به بیش از یک هفته جنگ، هیچ نشانه محکمی مبنی بر آتش‌بس قریب الوقوع پدیدار نشده است.

در این بین، «حمزه چادوری» و «وزلی فوفانا» بازیکنان تیم لسترسیتی پس از پایان فینال جام حذفی انگلیس پرچم فلسطین را برافراشتند.

بدنبال این اتفاق و پس از آنکه «پل پوگبا» و ««احمد دیالو» در پایان تساوی شب گذشته(سه شنبه) این تیم برابر فولام پرچم فلسطین را در زمین بازی برافراشتند، «اوله گانر سولسشر» گفت که عقاید بازیکنان فوتبال باید محترم شمرده شود.

وی در این باره گفت: فکر می‌کنم باید بازیکنانی از ریشه‌های مختلف، فرهنگ‌های گوناگون و کشورهای متفاوت داشته باشیم و تصور می‌کنم اگر عقاید آنان با دیگران تفاوت دارد باید به آن احترام بگذاریم.

سولسشر تاکید کرد: اگر بازیکنان من به چیزهای دیگری غیر از فوتبال فکر می‌کنند، این یک اتفاق مثبت است و به نظر من پیش از این دیدیم که برخی بازیکنان برای موضوعات دیگر غیر از فوتبال اهمیت قائل هستند. برای مثال «مارکوس رشفورد» را به یاد آورید و تفاوتی که وی رقم زد؛ ما به حق آنان برای داشتن عقاید مختلف احترام می‌گذاریم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha