یک واحد با ۲۶ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در قزوین احداث می‌شود

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: یک واحد خدماتی-لجستیکی با سرمایه‌گذاری خارجی به میزان ۲۶ میلیون یورو در شهرک صنعتی کاسپین احداث می‌شود.

حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه دیدار سرمایه گذار این طرح خارجی با استاندار قزوین، افزود: برای اجرای این طرح با سرمایه گذاری فعالان اقتصادی یکی از کشورهای همسایه ۶.۵ هکتار زمین در شهرک صنعتی کاسپین اختصاص یافته است.

این مسوول افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده فاز اول این طرح تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح برای ۲۳۵ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: سرمایه گذار این طرح تجربه فعالیت و سرمایه گذاری در زمینه انبارداری، حمل و نقل و لجستیک در ۱۷ کشور دنیا را دارد و در زمینه ترانزیت کالا به شکل هوایی، زمینی و ریلی جزو شرکت های مطرح دنیا به شمار می رود.

خانپور افزود: در ساخت انبارهای این شرکت در شهرک صنعتی کاسپین از مصالح و مواد تولید داخل و نیروی کار ایرانی استفاده شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح شاهد یک تحول در صنعت لجستیک، انبارداری، بسته بندی کالا و حمل و نقل و جابه جایی بار در سطح کشور خواهیم بود.  

وی یادآور شد: قرارگیری قزوین در شاهراه ارتباطی کشور، نزدیکی به پایتخت و فرودگاه های اصلی و بین المللی کشور، اتصال به راه آهن سراسری و برخورداری از شبکه آزادراهی به شمال، جنوب و شرق و غرب کشور از دلایل انتخاب این استان برای این سرمایه گذاری بوده است.

استان قزوین ۱۵ شهرک و ناحیه و یک شهر صنعتی و چهار هزار واحد تولیدی دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha