۸۰۰ هزار بسته معیشتی بین مردم آذربایجان‌غربی توزیع شده است

مهاباد- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: طی یک سال گذشته سپاه استان ۸۰۰ هزار بسته معیشتی را در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

سردار حبیب شهسواری روز سه‌شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه مهاباد افزود: سپاه از دل مردم و امت اسلامی رویش پیدا کرده و تا زمان حیات خود دفاع از مردم و یاری رساندن به آنان در هر شرایط را ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه هر کجا نیاز باشد، سپاه آماده خدمتگذاری است، اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس تا شرایط فعلی مقابله با کرونا و دفاع از مرزهای کشور، سپاه همواره در میدان حاضر بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: طی همین مدت بیش از ۱۳۰ هزار بسیجی مخلص در سطح استان در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در امر سلامت حضور داشته اند.

وی ضمن قدردانی از زحمات "سردار طالب رحیمی" فرمانده سابق سپاه مهاباد بیان کرد: اینکه شهروندان و مردم منطقه از این فرمانده خوش نام اظهار رضایت می کنند برای سپاه مایه افتخار است.

امام جمعه مهاباد نیز در این مراسم با اشاره به حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه گفت: نبود اتحاد بین مسلمانان و ایجاد یک وحدت رویه در برابر دشمنان اسلام باعث شده استکبار جهانی بدون ترس بدترین جنایات را بر فلسطینی ها اعمال کند.

۸۰۰ هزار بسته معیشتی بین مردم آذربایجان‌غربی توزیع شده است

ماموستا عبدالسلام امامی با اشاره به اینکه مسلمان واقعی کسی است که به فریاد مستضعفان برسد، اضافه کرد: امروز سپاه پاسداران با حمایت آشکار از نیروهای مقاومت و حماس این امر را محقق کرده است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی در مقابل جنایت اسرائیل و حتی هدف قرار دادن ساختمان رسانه ها در غزه برای جلوگیری از انتشار اخبار جنایات آنها سکوت کرده است.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این آیین گفت: اقدامات فرماندهان سپاه انقلاب اسلامی به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی از نوع کارهای مقدس و ماندگاری بوده که بر تمام نسل بشر تاثیرگذار خواهد بود.

عارف خدرلو ، امنیت، محرومیت زدایی و خدمت به مردم را از برکات حضور سپاه دانست و گفت: این نیروی مردمی امروز به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تامین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و در این راه بسیار خوب درخشیده است.

در ادامه مراسم با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از زحمات "سردار طالب رحیمی" فرمانده سابق سپاه مهاباد قدردانی و "سرهنگ جلیل نقشی" به عنوان فرمانده جدید این نیرو در مهاباد معرفی شد.

۸۰۰ هزار بسته معیشتی بین مردم آذربایجان‌غربی توزیع شده است

سردار طالب رحیمی حدود سه سال به عنوان فرمانده سپاه مهاباد در این خطه خدمت کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha