۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۰۲
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84333070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ کالای غیراستاندارد در بازار قزوین شناسایی شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۰۲
کد خبر: 84333070
۱۰ کالای غیراستاندارد در بازار قزوین شناسایی شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل استاندارد قزوین گفت: ۱۰ کالای غیراستاندارد در بازار و مراکز عرضه قزوین از سوی کارشناسان این دستگاه شناسایی و جمع آوری شد.

سیروس صارمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این کالاها از سوی کارشناسان استاندارد استان در جریان اجرای طرح کنترل رعایت استاندارد برای کالاهای پرمصرف در ماه رمضان مورد شناسایی قرار گرفتند.

مدیرکل استاندارد قزوین همچنین گفت:  با شروع ماه مبارک رمضان تا روز گذشته از ۹۳۰ واحد صنفی جهت نظارت بر کالاهای پر مصرف در سطح مراکز عرضه و توزیع کالا بازرسی به عمل آمد که منجر به کشف ۱۰ کالای فاقد استاندارد شد

صارمی افزود: این اقلام مشمول استاندارد اجباری شامل سویا بسته ای رویال گلد، قند بسته ای رویال گلد، شکر بسته ای رویال گلد، سویا بسته ای باریچ، زعفران نوین شاهیک قائنات، زعفران دلنواز، خرما نخل روژان، خرمای رطب ایران، خرمای گلستان بم و خرمای رزهان بودند که کالاهای مذکور از سطح مراکز عرضه جمع آوری شد. 

صارمی به همشهریان گرامی توصیه کرد هنگام خرید به علامت استاندارد روی کالا توجه کنند. وی ضمن هشدار به متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷یا با سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۱۵۱۷ به این اداره کل گزارش نمایند تا با خاطیان طبق موازین و مقررات استاندارد بر خورد حقوقی انجام گیرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha