فعال رسانه ای: اقناع افکار عمومی اولویت روابط عمومی‌ها باشد

کرمان - ایرنا - فعال رسانه ای و کارشناس روابط عمومی استان کرمان گفت: اقناع افکار عمومی توسط روابط عمومی ها در شرایط اقتصادی و اجتماعی و مشکلات ناشی از تحریم ها و کرونا، یکی از اولویت های مدیران و کارشناسان این حوزه باشد.

حسین شهابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدون تردید نقش و تاثیر گذاری روابط عمومی ها در سالهای اخیر بر کسی پوشیده نیست و طی سالهای اخیر جایگاه حرفه ای این نهاد تخصصی در سازمان های دولتی و بخش خصوصی به خوبی باز شناخته شده است.

وی تاکید کرد": روابط عمومی نباید مجیز گوی مدیران سازمان باشد و روابط عمومی موفق بیشترین وقت خود را صرف هماهنگی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات مردم می کند.

مسئول سابق روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی کرمان تصریح کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا اهمیت برنامه های غیر حضوری توسط مدیران و دستگاه های اجرای ملموس تر شده است که باید این مساله گسترش و تقویت شود.

وی ادامه داد: سازمان ها و دستگاه ها نیز باید نسبت به خدمات غیر حضوری نیز به مردم اهمیت بیشتری قایل بشوند و تا افراد بهره مندی بیشتر و بهتری از این نوع خدمات داشته باشند.

شهابی با اشاره به حضور کارشناسان و مدیران روابط عمومی موفق در استان کرمان اظهار داشت: در سالهای اخیر خلاقیت و نو آوری در بین روابط عمومی های استان رواج پیدا کرده است  که باعث تسهیل در امور راین حوزه ها  می شود.

وی گفت: دستگاه های دولتی و غیر دولتی نیز نسبت به تجلیل از خدمات پیشگامان و پیشکسوتان عرصه روابط عمومی به نحو شایسته باید اقدام کنند.

۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است،

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha