۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84329905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظری: از کادر فنی حمایت می‌کنیم/ حق استقلال باخت نبود

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
کد خبر: 84329905
نظری: از کادر فنی حمایت می‌کنیم/ حق استقلال باخت نبود

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال با بیان اینکه حق تیمش در شهرآورد پایتخت شکست نبود، گفت: از کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کنیم چرا که آنان همه تلاش خود را انجام دادند.

به گزارش ایرنا،   «حجت نظری» روز شنبه در گفت‌وگو با رادیو تهران در خصوص شکست یک بر صفر تیمش در شهرآورد ۹۵، اظهار داشت: کادر فنی و بازیکنان همه تلاششان را انجام دادند و فکر می‌کنم هواداران هم به این اذعان دارند که حق استقلال باخت نبود. نمایش خوبی در این دیدار داشتیم.

سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: چنانچه خطای واضح در دقایق ابتدایی روی «مهدی قایدی» پنالتی گرفته می‌شد، سرنوشت بازی تغییر می‌کرد. در این بازی توپ به سود ما نچرخید و سوت‌ها نیز بر علیه استقلال بود.

نظری در خصوص ۲ شکست متوالی تیمش در لیگ برتر، عنوان کرد: هر دیدار شرایط خودش دارد و معتقدم چنانچه در شهرآورد شرایط داوری به گونه دیگر رقم می خورد، نتیجه هم تغییر می‌کرد. در بازی قبلی مقابل ذوب‌آهن، اعضای تیم فوتبال استقلال به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا خسته بودند. در هر صورت این ۲ بازی تمام شد و  باید تمرکز ما به دیدارهای بعدی باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه، عنوان کرد: به بازیکنان و کادر فنی اعتماد داریم و حمایت همه جانبه‌ای از آنان خواهم داشت. یقین دارم استقلال روزهای خوبی خواهد داشت و می‌توانیم به قهرمانی جام‌ حذفی امیدوار باشیم. با فراهم کردن شرایط، در آسیا نیز شانس خوبی داریم.

وی همچنین در مورد حضور مشاور ایتالیایی برای «فرهاد مجیدی» گفت:‌ در این مورد موضع باشگاه حمایت از ایده‌های سرمربی است. اگر مجیدی به این جمع‌بندی برسد که با فردی همکاری کند، اقدامات لازم را در این مورد انجام می‌دهیم. اگر این فرد غیر ایرانی است باید ببینیم آیا منعی از فدراسیون فوتبال خواهد داشت یا نه، که تلاش می‌کنیم از طرق مختلف این مسأله را حل کنیم.

نظری در مورد احتمال برگزاری جلسه هیات مدیره با کادر فنی، تصریح کرد: شرایط پیچیده نیست و صحبت‌ها را در گذشته با کادر فنی انجام دادیم. باید آرامش داشته باشیم و از اعضای تیم حمایت می‌کنیم. امیدواریم تیم خیلی زود خودش را پیدا کند و استقلالی باشد که هواداران انتظار دارند.

وی در خصوص شرایط باشگاه استقلال در نبود رئیس هیأت مدیره عنوان کرد: بحثی در این مورد وجود ندارد. آخرین صحبتی که با وزارت ورزش داشتم، تغییری در باشگاه نخواهیم داشت. در مورد اینکه شرایط به چه شکل پیش می‌رود اطلاعی نداریم. منتظریم همه مراحل اداری طی شود اما چیزی که مسلم است؛ در روزهای آینده تغییری در باشگاه نخواهیم داشت.

سخنگوی باشگاه استقلال تصریح کرد: هواداران عزیز، بزرگ و متمدن استقلال مثل همیشه از تیم حمایت کنند و بدانند در قبال حمایت آن‌ها شرایط بهتری برای تیم ایجاد می‌شود. اگر با هم متحد و همدل باشیم اتفاقات بهتری برای استقلال رقم می‌خورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha