۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۰۴
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84328060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه میامی: حضور حداکثری مردم در انتخابات انقلاب را بیمه می کند

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت:  حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی می شود و نقشه های دشمنان نیز خنثی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید سعیدفطر در مسجد جامع این شهر ، افزود: انتخابات نماد دموکراسی و مردم‌سالاری در کشور است و همواره با حضور بی نظیر مردم برگزار شده است.

وی گفت : امروزه چشم دشمنان به انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران و میزان حضور و مشارکت مردم در آن است از این رو باید با حضور حداکثری به جهان ثابت کنیم که پای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه وحدت رمز اقتدار و عزت ایران اسلامی است، اظهارداشت: برخی کشورها با حاکمیت برخی افراد ناصالح به دنبال واردکردن خدشه به یکپارچگی مسلمانان هستند.

صفایی پور با اشاره به اینکه سالهاست بمباران رسانه‌ای غرب با هدف به فراموشی سپردن مظلومیت ملت فلسطین ادامه دارد ، تاکید کرد: مساله فلسطین به فراموشی سپرده نمی شود و مسلمانان جهان تا نابودی اسرائیل غاصب تلاش می کنند.

وی عید سعید فطر را فرصت مناسبی برای تفکر جهان اسلام دانست، و افزود: اعیاد اسلامی هدیه الهی است و باید در این ایام برای کمک به مستمندان و محرومان تلاش کرد.

امام جمعه میامی گفت: عید سعید فطر روز وحدت و اقتدار مسلمانان است که از مهم‌ترین ضروریات کنونی جهان اسلام محسوب می شود.

صفایی پور حل مشکلات معیشتی مردم را ضروری دانست، و تصریح کرد : مسئولان با توجه به شعار سال در راستای رونق تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تلاش نمایند.

وی با توجه به طرح توسعه شهرستان میامی ، افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ازسوی مسئولان ضرورت دارد و با همدلی و وفاق مشکلات حل خواهدشد.

شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha