۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۰۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84327332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۷۶ پایگاه جمع آوری زکات فطره در زنجان دایر می‌شود

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۰۲
کد خبر: 84327332
۱۶۷۶ پایگاه جمع آوری زکات فطره در زنجان دایر می‌شود

زنجان - ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: علاوه بر تمهیدات پرداخت غیر حضوری زکات فطره، یک‌هزار و ۶۷۶ پایگاه جمع آوری زکات فطره و کفارات هم در مساجد و محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر، مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد برپا می‌شود.

هدایت صفری روز چهارشنبه از آمادگی کمیته امداد استان برای جمع آوری زکات فطره مومنین روزه دار در روز عید فطر خبر داد و افزود: جمع آوری و هزینه کرد زکات فطره امسال نیز همانند سال های گذشته با محوریت دبیرخانه شورای زکات مستقر در کمیته امداد استان انجام می شود.
وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده با بانک های عامل تمامی وجوهات جمع آوری شده در روز عید سعید فطر با رعایت موازین شرعی در رابطه با هزینه کرد این وجوهات به حساب مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی واریز می شود.
صفری به فراهم شدن زمینه پرداخت زکات فطره به صورت غیر حضوری نیز اشاره کرد و ادامه داد: شهروندان می توانند با توجه به شرایط خاص ناشی از همه گیری ویروس کرونا با بهره گیری از روش های پرداخت نوین و غیر حضوری با استفاده از تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، کد دستوری #۵*۰۲۴*۸۸۷۷*، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت مجازی  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۴۴۹۵ ویژه وجوه زکات عام، جهت پرداخت استفاده کنند.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: شهروندانی که به هر طریقی امکان استفاده از خدمات غیر حضوری را ندارند می توانند به نزدیکترین پایکاه مراکز نیکوکاری و یا دفاتر کمیته امداد مراجعه و فطریه خود را پرداخت کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha