۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰
کد خبر: 84317316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصناف یزد سه زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کردند

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰
کد خبر: 84317316
اصناف یزد سه زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کردند

یزد- ایرنا- همزمان با ماه مبارک رمضان در آیین جشن گلریزان که با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد اصناف یزد با ۲ میلیارد ریال زمینه آزادی سه زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی دادگستری یزد، مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد در این آیین با قدردانی از همراهی روسای اتحادیه‌ها و اصناف گفت : ستاد دیه از ابتدای تشکیل تا سال ۱۳۹۹ موفق به آزادی ۲۰۰۷ محکوم مالی شده که این خود گواه اعتماد بسیار بالای مردم به این ستاد مردمی است .

سید مسعود عظیمی افزود:  در سال جاری تاکنون  ۱۱ محکوم مالی از زندان‌های استان آزاد شدند  و این ستاد در نظر دارد تا پایان ماه مبارک رمضان این تعداد را افزایش داده و تعداد محکوم مالی بیشتری را آزاد و به آغوش خانواده خود بازگرداند .

وی خاطرنشان کرد: بدهی این ۱۱ محکوم مالی ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ توسط کمیته صلح و سازش این ستاد از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده و با پرداخت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان زمینه آزادی این ۱۱ محکوم مالی از زندان‌ها فراهم شد.

عظیمی گفت: امید است امسال بتوانیم در این ماه پر خیر و برکت با همت اصناف، خیران و نیکوکاران زمینه آزادی محکومان مالی را فراهم کنیم که صرفآ به دلیل بدهی مالی در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند .

برنامه "ماه مهربانی" در راستای جمع آوری کمک نقدی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمدی وبازگرداندن آنها به آغوش گرم خانواده هایشان تهیه و تولید شده و هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز یزد پخش می‌شود.

نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند، می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک ، شماره کارت های مجازی ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱  و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه واریز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha