فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی: معلم نماد حرکت در مسیر تعالی است

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: معلم، نمادی برای تجلی عشق و محبت و حرکت در یک مسیر متعالی است و یاد و نام شهید مطهری برای همیشه در جامعه ما زنده و جاری است.

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان منتخب بسیجی ارومیه افزود: معلمی شغل نیست بلکه شرافت و عزت است و باید جایگاه معلم در جامعه همواره متعالی باشد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، معلمان درس استقامت، شجاعت و دفاع از کیان میهن را به جوانان این مرز و بوم آموختند اظهار داشت: معلمان باید به جایگاه خود مفتخر باشند چرا که معلمی شغل انبیاست و لوح سفید وجودی انسان ها با قلم معلم نقشدار می شود.

سردار شهسواری بیان کرد: بدبختی و خوشبختی انسان ها در گرو تعلیم و تربیت آنهاست و معلم می تواند انسان را به راه سعادت رهنمون سازند.

وی با بیان اینکه هر جا که خانه سپاه و بسیج است، آنجا خانه معلم است؛ افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خود را درس آموز کلاس معلمان این مرز و بوم می داند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف شهید مطهری، آشنایی عموم انسان ها با مسیر حق بود؛ افزود: شهید مطهری توانست بخوبی و کاملا استادانه علوم انسانی حوزوی و دانشگاهی را به هم وصل کند.

مهین منافی، با بیان اینکه جوشش کار معلمی منجر به آگاهی می شود؛ ادامه داد: قلمرو کار معلمی عقول انسان هاست که باید آن را در کلاس های درس فرهنگ شهامت و ایثار به نسل آینده منتقل کرد.

در پایان این مراسم فرمانده سپاه شهدا استان از مدیرکل، معاون پرورشی و معلمان بسیجی تجلیل کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha