۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84315561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناوه: خانه مطبوعات در شهرستان راه‌ اندازی شود

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: خبرنگاران این شهرستان برای حمایت و پشتیبانی نیازمند راه‌اندازی خانه مطبوعات هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در دیدار با نمایندگان خبرنگاران این شهرستان افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به عنوان متولی و مرجع،  پیگیر حقوق خبرنگاران باشد و  تمهیدات لازم را جهت راه‌اندازی خانه مطبوعات در این شهرستان فراهم کند.

وی گفت: نهادهای مرتبط با خانه مطبوعات باید از خبرنگاران این شهرستان که همواره در عرصه اطلاع رسانی پیشگام و پیشقدم هستند،  حمایت کنند.

امام جمعه گناوه اظهارداشت:  خبرنگاران رسانه‌های شهرستان تنها به‌دلیل علاقه‌ای که به این حرفه پر استرس و منطقه خود دارند، فعالیت می کنند و درآمد چندانی نصیب آنان نمی‌شود.

رکنی حسینی  افزود: رسانه‌ها باتوجه به هجمه  و تبلیغات گسترده رسانه‌های بیگانه علیه جمهوری اسلامی  و در شرایطی که  در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم باید روحیه امید را در جامعه تقویت کنند.

امام جمعه گناوه گفت:  خبرنگار به عنوان دیده‌بان بیدار جامعه ، می تواند نقش ارزنده‌ای در شفافیت و جلوگیری از بروز فساد در دستگاه های مختلف داشته باشد.

وی از تلاش و زحمات خبرنگاران این شهرستان در پوشش خبری خطبه‌های نمازجمعه و عملکرد و برنامه‌های ستاد نمازجمعه تقدیر کرد.

در این دیدار مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی  و باشگاه خبرنگاران جوان گناوه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

فعال شدن روابط عمومی‌های ادارات، همکاری و تعامل و  ارایه عملکرد خدمات صورت گرفته دولت  توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی،  حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران و تشکیل خانه مطبوعات از عمده مطالب ارایه شده نمایندگان خبرنگاران  گناوه در این نشست بود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha