۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1235
کد خبر: 84314757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باکو و آنکارا همکاری‌های نظامی و فنی را بررسی کردند

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰
کد خبر: 84314757
باکو و آنکارا همکاری‌های نظامی و فنی را بررسی کردند

  باکو – ایرنا -  در دیدار "ذاکر حسن  اف " وزیر دفاع جمهوری آذربایجان و " اسماعیل دمیر " رییس کمیته  صنایع دفاعی ترکیه و هیات  همراه همکاری های نظامی و فنی دو کشور بررسی شد .

   به گزارش ایرنا به نقل از وزارت دفاع  جمهوری آذربایجان ، در این دیدار موضوعات مهم همکاری های نظامی و  فنی دوجانبه و راهکارهای اجرای پروژه های مشترک جدید با در نظر گرفتن  روشهای جدید انجام عملیات  رزمی مدرن،  مورد بحث و بررسی قرار گرفت  .

  وزیر دفاع  جمهوری آذربایجان همکاری های نظامی و فنی دوجانبه این کشور و  ترکیه را موفقیت آمیز عنوان و اعلام کرد این کشور توجه بیشتری به  تقویت تجهیزات نظامی نیروهای خود خواهد کرد.

  بنا به این گزارش ، مجهز شدن  ارتش جمهوری آذربایجان به مدرن ترین سلاح ها و تجهیزات نظامی امکان دستیابی به فن اوری اطلاعات پیشرفته کنترل مخفیانه و عملیاتی نیروهای نظامی را فراهم خواهد کرد و همچنین به افزایش قدرت مانور و به طور کلی اثربخشی قدرت رزمی  ارتش کمک خواهد کرد.

  رییس کمیته صنایع دفاعی ترکیه را  در این سفر جمعی از مقامات بلندپایه این کمیته و نیز مسوولان برخی شرکت های صنایع دفاعی این کشور از جمله " STM " ، " ROCKETSAN" ، " HAVELSAN" و " ASELSAN " همراهی کردند .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha