اولین مرکز نوآوری و شتابدهی "منش" در ارومیه راه‌اندازی شد

ارومیه- ایرنا- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی "منش" در ارومیه به عنوان اولین مرکز در استان راه‌اندازی شد.

محمدحسین حسنی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی، مراکز «منش» در تعداد محدودی از استان‌های کشور از جمله آذربایجان‌غربی با حمایت‌های مالی وزارت ورزش و جوانان راه‌اندازی و شروع به کار می کنند و جهاد دانشگاهی نیز برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و تامین مدرس و ارائه خدمات و مشاوره‌ها رایگان جهت راه‌اندازی و توسعه کسب و کارهای جدید را برعهده خواهدداشت.

وی افزود: این مراکز با هدف ارائه خدمات به افراد خلاق و دارای ایده کسب و کار راه‌اندازی شده و بناست در این مراکز فضا، اینترنت و سایر امکانات و خدمات در حد توان در اختیار ایده پردازان قرارگیرد و در بازه زمانی معینی یک شبکه و تیم کسب و کار به وجود آید.

وی گفت: از خدمات قابل ارائه در مراکز منش، تامین دفتر کار برای تیم های علاقمند به کسب و کارهای نوپا، شناسایی و بکارگیری مربیان مناسب جهت ارائه مشاوره به این کسب و کارها، مشارکت در طرح‌های شاخص و بازاریابی و تجاری سای محصولات ، تامین سرمایه و شناسایی سرمایه گذار مناسب برای کسب و کارهای موفق، برگزاری پیش رویداد و رویدادهای نوین کارآفرینانه، معرفی کسب و کارهای برتر به مراکز رشد و صنعت و ایجاد شبکه‌ای برای ارتباط مخترعین و مبتکرین و تیم سازی آنهاست.

معاون فرهنگی و امور جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با توجه به وضعیت کرونا، دوره‌های آموزشی اغلب به صورت مجازی برگزار می‌ شود و جوانان علاقمند در سطح استان می‌توانند از این دوره‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: جوانان علاقمند می‌توانند برای اطلاع از دوره‌های مختلف ز طریق سایت اداره کل و صفحات اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند.

مراکز نوآوری و شتابدهی «منش» در راستای ایجاد فضای کسب و کار و آموزش‌های لازم در این خصوص راه اندازی می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha