۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84310370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات شنا در همدان صاحب استخر اختصاصی می‌شود

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸
کد خبر: 84310370
هیات شنا در همدان صاحب استخر اختصاصی می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: هیات ورزش شنا و شیرجه این استان برای نخستین بار صاحب استخر و دفتر اداری اختصاصی می‌شود.

به گزارش ایرنا حمید سیفی روز سه شنبه در نشست با اعضای هیات شنا همدان اظهار داشت: برخورداری از زیرساخت‌های لازم آموزشی، مدیریتی و اداری برای هیات‌های ورزشی استان بسیار ضروری است و در حال حل دغدغه هیات‌ها در این زمینه هستیم.

وی بیان کرد: هیات‌های ورزشی باید فردی را به‌ عنوان پیگیری امور و مصوبات این دیدارها معرفی کنند تا این تصمیم گیری‌ها با خروجی مثبت همراه باشد.

سیفی افزود: هم اکنون پیگیری لازم برای در اختیار قراردادن فضای مناسب به هیات‌های ورزشی جهت انجام امورات دفتری هستیم چراکه اگر هیات زیرساخت مناسب نداشته باشد، فعالیتش سخت است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه هیات‌های ورزشی باید علاوه بر پیگیری برنامه‌های روزمره خود، ایجاد زمینه‌های توسعه زیرساخت‌های ورزشی از طریق خیرین و نیز توسعه ورزش در سطح همگانی و قهرمانی را مورد توجه قرار دهند، اظهار داشت: جذب خیرین ورزش دوست کمک شایانی به موفقیت هیات‌های ورزشی خواهد داشت.

وی با قدردانی از عملکرد هیات شنا، شیرجه و واترپلو همدان گفت: حضور افراد متخصص و متعصب در راس هیات، شرایط مطلوبی را در توسعه و پیشرفت این رشته‌های آبی رقم زده ست.

سیفی بر حمایت همه‌جانبه از هیات‌های فعال ورزشی استان تاکید کرد و گفت: سیاست و راهبرد اداره کل ورزش و جوانان استان همدان فعال‌سازی هیات‌های بدون فعالیت است تا بتوانیم ورزش استان را به جایگاه واقعی‌ برسانیم.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو همدان نیز در این نشست با قدردانی از نگاه مثبت و حمایتی مدیرکل ورزش و جوانان همدان برای رفع مشکلات و دغدغه هیات‌های ورزشی استان، گفت: هیات شنا استان همدان ظرفیت‌های فراوانی در توسعه قهرمانی و همگانی دارد که در صورت حمایت هرچه بیشتر شکوفایی انبوهی از استعدادها را شاهد خواهیم بود.

حامد جلیلوند بیان کرد: در سال گذشته تنها با هشت ماه تلاش موفق به کسب مقام دوم شنا در آب‌های آزاد، حضور در لیگ شنای کشور و آموزشگاه‌ها شدیم که نشانگر فراوانی استعداد نخبه در استان است.

وی اضافه کرد: افراد حاضر در هیات شنای همدان دلسوزانه و به صورت مستمر در تلاش برای توسعه و شکوفایی این ورزش هستند و با حمایت بیشتر می‌توانیم جزو بهترین رشته‌های ورزشی این استان در میادین ملی و بین المللی باشیم.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha