رونمایی از سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت

تهران - ایرنا - سامانه پاسخگویی به شکایات با رویکرد ارائه خدمات الکترونیک بویژه در زمینه نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک با تاکید بر کاهش کاربرد دفترچه بیمه با حضور محمد مهدی ناصحی مدیرعامل و مدیران کل استانی و ستادی سازمان بیمه سلامت ایران رونمایی شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وبدا، بر اساس اعلام سازمان بیم سلامت، در سامانه پاسخگویی به شکایات به صورت مجزا شکایات بیمه‌شدگان، پزشکان، موسسات تشخیصی درمانی و همچنین دفاتر پیشخوان دولت اخذ و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

همچنین با توجه به تاکید مراجع قانونی بالادستی مبنی بر لزوم ایجاد صندوق الکترونیکی دریافت تخلفات کارکنان دستگاه‌های اجرایی، در این سامانه بخشی تحت عنوان ثبت تخلفات اداری در نظر گرفته شده است که از طریق آن تمام مراجعین به ادارات کل استانی و واحدهای تابعه در صورت مشاهده هرگونه تخلف امکان انعکاس آن را خواهند داشت.

همه بیمه‌شدگان و شرکای کاری جهت ثبت شکایات خود می‌توانند به آدرس shekayat.ihio.gov.ir  مراجعه کنند.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha