۱۰ هزار دانش‌آموز بوشهری در اردوی‌های مجازی راهیان نور شرکت کردند

بوشهر-ایرنا- مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر گفت:  سال گذشته ۱۰ هزار دانش‌آموز این استان در اردوی‌های مجازی راهیان نور شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه روز دوشنبه با بیان اینکه این دانش‌آموزان از طریق برنامه شاد از اردوهای راهیان نور بازدید کرده‌اند، افزود: با هماهنگی‌هایی که در قرارگاه  راهیان نور دانش‌آموزی صورت گرفت، مقرر شد امسال نیز اردوها بصورت مجازی و در بستر برنامه شاد انجام شود.

وی یادآور شد: هر استان در برنامه شاد یک کانال راهیان نور دارد که به طور ویژه به این اردوهای مجازی اختصاص یافته‌است.

مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر عنوان کرد: در این ارتباط سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر چند برنامه زنده و متمرکز روایت‌گری برگزار کرد که دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم بصورت آنلاین پای صحبت راویان مقاومت و دفاع مقدس نشستند.

صبحانی خواه عنوان کرد: بیان تاریخ مقاومت استان بوشهر از منزل شهید رئیسعلی دلواری و روایت نبرد دریایی در خلیج فارس از محل موزه دریانوردی ارتش از جمله این برنامه‌هایی بود که مورد استقبال نوجوانان دانش‌آموز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تعطیلات عید نوروز نیز کلیپ‌های ضبط شده راویان استان بوشهر در مناطق عملیاتی جنوب در این کانال بارگزار شد که دانش‌آموزان به صورت آفلاین از آنها دیدن کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha