اجرای طرح برخورد با دور دور کردن خودروها در خاش تشدید می‌شود

زاهدان- ایرنا- دادستان خاش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با متخلفان رانندگی و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم به شدت برخورد خواهد شدگفت: اجرای طرح برخورد با دور دور کردن خودروها در این شهرستان تشدید می‌شود.

فرهاد میر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در شب‌های اخیر مواردی تخلف تاسف بار در ورودی شهر خاش میدان امام خمینی(ره) محدوده محله قلندرزهی‌ها به سمت ولی آباد گزارش شد که رانندگان جوان با سوءاستفاده از خلوت بودن معابر در شب اقدام به هنجارشکنی می‌کردند که با ورود به موقع دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی این شهرستان شماری از افراد بازداشت و خودروهایشان نیز توقیف شد.
وی بیان کرد: دور دور کردن در شب و روز و مانور دادن خودروها در معابر و دور میادین تخلف محسوب و با مجرمان به شدت برخورد می‌شود.
دادستان خاش ادامه داد: باعث تاسف است که برخی افراد در لحظات نورانی و معنوی ماه مبارک رمضان به جای ذکر خداوند و مانوس شدن با نماز و کلام الهی آرامش را از مردم سلب می‌کنند.
وی بیان کرد: در حوزه قضایی قطعا با این گونه افراد که برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند برخورد جدی خواهد شد. 
میر گفت: دستگاه قضایی همچنین در موضوع برخورد با گران فروشی‌ها و کارشکنی در توزیع کالا و خدمات کوتاه نمی‌آید و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.
وی بر اهمیت و ضرورت برچیدن صف‌ها و تامین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و به مسوولان دست اندرکار متذکر شد که به سودجویان اجازه ندهند بیش از این به مردم در شرایط دشوار اقتصادی و گرانی‌ها و آشفتگی بازار فشار وارد کنند.
دادستان خاش بر ضرورت توجه به نیازهای اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه تاکید کرد.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha