امام‌جمعه‌ اهل سنت نقده: مشارکت در انتخابات وظیفه شرعی و عقلی است

ارومیه- ایرنا- امام جمعه اهل سنت نقده در جنوب آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظیفه ای عقلی و شرعی است، گفت: مشارکت پرشور در انتخابات نیز از جمله وظایف در این حوزه است.

ماموستا "ملاستار تمرنژاد" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور مردم درپای صندوق های رای، اقتدار و عظمت ایران و ایرانی را به حهان نشان داده و ثابت خواهد کرد ملت ایران در همه حال پشتیبان نظام و آرمان های والا و مقدس آن بوده است.

وی ادامه داد: ملت ایران آگاه هستند که این انقلاب، به آسانی به دست نیامده بلکه برای به ثمر رسیدن آن خون های زیادی ریخته شده و حضور در انتخابات نیز یکی از راههای صیانت از انقلاب است.

امام‌جمعه اهل سنت نقده با بیان اینکه دشمنان سعی می‌کنند ویروس بدبینی به نظام، انقلاب و مسوولان را بین مردم پخش و زمینه را برای جدایی ملت از نظام و انقلاب فراهم کنند، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، موجب یاس و ناامیدی آنها شده و ثابت خواهد کرد که این ملت همچنان پشتیبان نظام و انقلاب بوده و ‌با وجود شرایط اقتصادی همچنان پایبند این انقلاب هستند.

تمرنژاد افزود: مشارکت مردم در انتخابات فکر تجاوز و فتنه را از ذهن دشمن پاک کرده و فرصت هرگونه فتنه افکنی را از او می گیرد.

وی اضافه کرد: دشمن با شیوه های مختلف در صدد ضربه به ارکان نظام است و با توجه به اینکه انتخابات نیز از ارکان نظام به شمار می‌رود، همواره مورد هدف دشمنان قرار گرفته و برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق های رای، طی سالیان متمادی دست به ترفندهای مختلفی زده اند، ولی همواره بی نتیجه مانده است.

وی اظهار داشت: حضور نامزدهای انتخاباتی از جریان های مختلف را به فال نیک می‌گیریم و بدون تردید هرچه کاندیداهایی از طیف های مختلف در انتخابات حضور یابند به نفع ملت و کشور است.

وی ادامه‌ داد: حضور کاندیداهایی از طیف های مختلف که در چهارچوب قانون ثبت شده اند، موجب شکست و ناکامی دشمنان خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت نقده به شعارهای انتخاباتی کاندیداها اشاره کرد و افزود: نامزدهای انتخاباتی از دادن شعار هایی که در توانشان نیست، خودداری کرده و شعارها و ‌وعده هایشان طوری باشد که پس از انتخابات بتوانند به آنها عمل کنند.

وی گفت: انتظار می رود نامزدهای انتخاباتی حل مشکلات موجود جامعه، ‌سامان دهی وضع موجود و ارایه برنامه و ‌راهکار برای خارج‌شدن از بحران های موجود را محور برنامه های خود ‌قرار دهند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات  ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

شهرستان نقده با ۱۲۷ هزار نفر جمعیت در فاصله ۸۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر ارومیه قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha