مرحله دهم رزمایش کمک مومنانه سپاه قزوین برگزار شد

قزوین – ایرنا – رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: دهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه صاحب الامر (عج) این استان همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ امیرعلی حسینیانی روز پنج شنبه در دهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان قزوین اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در مجموع ۴۵ هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع می کند.

وی افزود: این بسته های معیشتی به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، میلاد امام حسن (ع) و عیدفطر در بین نیازمندان توزیع می شود.

این مسوول گفت: این بسته های معیشتی هر کدام به ارزش مالی ۶۰۰ هزار تومان و شامل کالاهای اساسی و مورد نیاز از جمله برنج، حبوبات، مرغ، ماکارونی، چای، قند و غیره می شود.

حسینیانی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان طرح نذر ۲۰۰ هزار قرص نان هم در حال انجام است و هماهنگی های لازم توسط بسیج اصناف صورت گرفته است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اظهار داشت: این سازمان امسال در نظر دارد تا ۳۰۶ واحد مسکونی مستمندان و مستضعفان استان قزوین از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را مرمت و بازسازی کند که تعدادی از آنها آغاز شده و پیشرفت فیزکی خوبی هم داشته است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha