حضور پررنگ مردم در انتخابات جوانان را به آینده امیدوار می‌کند

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پررنگ مردم پای صندوق های رای باعث می‌شود که نسل آینده و جوانان ایران اسلامی افق روشن تری را پیش روی خود ببینند و به آینده ایران عزیز امیدوار تر از گذشته چشم بدوزند.

فاطمه محمدبیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه و اهمیت حضور مردم در این رویداد اظهار داشت: امسال یک انتخابات بسیار تعیین کننده در مسیر تاریخی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که امیدواریم مردم با حضور حداکثری، آینده ای خوب، روشن و پر قدرت را در عرصه مردم سالاری دینی رقم بزنند.

وی مشارکت مردم در انتخابات را موجب عزت و سربلندی ملت ایران و ناامیدی دشمنان دانست و گفت : مردم با انتخاب اصلح آینده روشنی را برای نظام جمهوری اسلامی رقم خواهند زد.

 نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود:  حضور مردم پای صندوق رای و انتخاب‌ اصلح در تعیین آینده سیستم اجرایی کشور و میزان پیشرفت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی بسیار موثر است.

محمدبیگی اضافه کرد: مشارکت حداکثری با تضمین امنیت اجتماعی و سیاسی نظام، پشتوانه بزرگی برای ساختن کشوری آباد و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

وی همچنین به وظیفه مسوولان برای فراهم کردن زمینه ایجاد مشارکت حداکثری اشاره کرد و گفت : فرایند حفظ سرمایه های اجتماعی بسیار مهم است.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین با اشاره به اینکه پاسخگو بودن مدیران از موضوعات مهم برای جلب مشارکت مردمی است، افزود: تضمین سلامت انتخابات هم از اهیمت بالایی برخوردار است که خوشبختانه برای این مهم تا به امروز اقدامات خوبی انجام شده و ستاد انتخابات کشور، ستاد های اجرایی، ستاد نظارت استانی و شهرستانی به خوبی در حال فعالیت هستند.

محمدبیگی درباره آثار و برکات مشارکت حداکثری در سیاست آینده کشور اضافه کرد: مشارکت حداکثری آبی بر آتش دشمنانی است که چشم دیدن پیشرفت های  نظام و انقلاب را ندارند، همان کسانی که دانشمندان هسته ای و دفاعی و حوزه واکسن سازی را هم از بین می‌برند و در این راه هیچ گونه ملاحظه ای را هم قبول ندارند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهید فخری زاده در حالی ترور شد که در حال ساخت پروژه واکسن برای مردم ایران بود، اظهار داشت: دشمنان هیچکدام از پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف علمی، تکنولوژی، اقتصادی و سیاسی را نمی پسندند و برای شکست این پیشرفت ها تمامی تلاش خود را انجام می دهند تا بدین وسیله منجر به محدودیت بیشتر ایران اسلامی شوند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز ۲۸ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha