۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۴۱
کد خبرنگار: 2141
کد خبر: 84298050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۱ مکان ورزشی در سرپل‌ذهاب پلمب شد

۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۴۱
کد خبر: 84298050
۱۱ مکان ورزشی در سرپل‌ذهاب پلمب شد

قصرشیرین- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان سرپل‌ذهاب گفت: ۱۱ مکان ورزشی خصوصی قانون‌شکن در این شهرستان که با توجه به وضعیت قرمز و تعطیلی مشاغل گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار فعالیت می‌کردند، پلمپ شدند.

«حجت صفری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا از دوازدهم فروردین ماه جاری بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، باشگاه ها و مکان های ورزشی شهرستان تعطیل شده است.

وی افزود: از همه ورزشکاران، هیات های ورزشی و دست اندرکاران در این مجموعه در این برهه زمانی حساس کرونا که بی‌رحمانه تخت و تاز می کند درخواست می کنیم از هرگونه فعالیت ورزشی به خصوص در مکان های سربسته به طور جدی خودداری کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان سرپل ذهاب با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد کرونا تعطیلی مشاغل گروه شغلی ۲ و، سه و چهار که مکان ورزشی در این گروه قرار می گیرند به مدت یک هفته دیگر تمدید شده و از تمام مالکان باشگاه های ورزشی می خواهیم تابع قانون باشند و فعالیت نکنند.

صفری با بیان اینکه سرپل ذهاب ۲۹ مجموعه ورزشی شامل ۱۱ مکان ورزشی بخش دولتی و ۱۸ باشگاه بخش خصوصی دارد، افزود: چهار هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته زیر نظر ۸۱ مربی و در قالب ۳۱ هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha