۲۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱
کد خبر: 84297111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای مازندران تا اواسط هفته صاف تا نیمه ابری است

۲۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱
کد خبر: 84297111
هوای مازندران تا اواسط هفته صاف تا نیمه ابری است

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران شرایط جوی این استان را از امروز جمعه تا اواسط هفته آینده صاف تا نیمه ابری با بارش پراکنده باران پیش‌بینی کرد.

هواشناسی مازندران روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس تجریه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان در روز جاری، صاف تا نیمه ابری و از اواخر روز به تدریج با افزایش ابر، کاهش نسبی دما، وزش باد همراه با  رگبار پراکنده باران و احتمالا رعد و برق همراه می شود.

طبق این گزارش ، هوای استان در روز شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در روز یکشنبه نیز صاف تا نیمه ابری و از اواخر شب با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران به ویژه در مناطق غربی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی مازندران شرایط جوی استان در روز دوشنبه هفته آینده را صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی و اعلام کرد که با ورود سامانه گرم جنوبی دمای هوای از روز سه‌شنبه تا چهارشنبه روند افزایشی دارد و به ویژه شهروندان در روز چهارشنبه، افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات وزش باد گرم را تجریه خواهند کرد.

جدول داده‌های آماری هواشناسی مازندران هم نشان می‌دهد که دمای شهر ساری امروز (جمعه) در گرمترین ساعت به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در روز شنبه با با ۲ درجه افزایش به ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر افزایش می‌یابد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha