۲۷ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۱۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84296371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸میلیارد تومان وام کرونا به واحدهای گردشگری و صنایع‌دستی پرداخت شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: بیش از ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا به واحدهای گردشگری و صنایع‌دستی این استان از سوی بانک‌های عامل پرداخت شد.

امیر ارجمند روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: این تسهیلات در قالب وام‌هایی به تعداد ۵۴۷ طرح با اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر به واحدهای گردشگری و صنعتگران صنایع‌دستی استان پرداخت شد.

وی اظهار داشت: برای دریافت تسهیلات کرونا در استان ۶۲۳ پرونده تشکیل شد که ۷۶ پرونده مربوط به حوزه گردشگری و ۵۴۷ پرونده مربوط به حوزه صنایع‌دستی است. 

ارجمند افزود: تاکنون واحدهای گردشگری استان که موفق به دریافت تسهیلات کرونا شده‌اند شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه بومگردی، هتل‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین‌راهی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: شناسایی، آموزش، پرداخت تسهیلات و حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی  و تاسیسات گردشگری شهرستان‌ها باهدف رونق تولید در این حوزه و اشتغال‌زایی اولویت ما در سال جاری است. 

وی تصریح کرد: باوجود شرایط سخت کرونایی، توسعه کارگاه‌های صنایع‌دستی، توسعه تاسیسات گردشگری و افزایش صدور مجوز صنایع‌دستی و دفاتر خدمات مسافرتی و بوم گردی­ ها در سال گذشته موردتوجه قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha