۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 3135
کد خبر: 84295649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهدای ۵۰ دستگاه تبلت توسط بانک سینا به دانش آموزان کرمانی

کرمان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه صبح امروز ۵۰ دستگاه تبلت از طرف بانک سینا به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهدا شد.

به گزارش ایرنا، یحیی صادقی روز چهارشنبه در آیین اهدای این تعداد دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند این اقدام بانک را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی ارزشمند دانست که از محل کمک‌های خیرخواهانه کارکنان بانک انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امدادگران کمیته امداد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی (فارغ از مسئولیت سازمانی) در تهیه سبد کالا چنین اقدامی داشته اند؛ افزود: این‌ها برای این است بگوییم ما جدا از مردم نیستیم.

صادقی به خوش‌سلیقگی بانک سینا در تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و افزود: این اقدام در شرایطی است که امید ما به نسل جوان و آینده‌ساز است که گره همه کارها را باز کنند لذا باید سرمایه‌گذاری کرد و از طرفی نوجوان و جوان باید قدر خود را بداند و اینکه این سختی‌ها گذرا است.

مدیرکل کمیته امداد استان خطاب به دانش آموزان با تأکید بر اینکه دنبال حواشی نروید زیرا فضای مجازی هم موجب تعالی و رشد و هم باعث سقوط است و این بستگی به نحوه استفاده شما از این ابزار دارد؛ گفت: ۲۳۰ نفر از بچه‌های تحت حمایت امداد نخبه است پس بدانید که پول تسهیل گر است اما آنچه گره‌گشا است؛ اراده شما است.

علیرضا برآور، مدیر منطقه بانک سینا جنوب شرق نیز در این مراسم با اشاره به اینکه توجه به دانش آموزان نیازمند از نگاه بانک سینا مغفول نمانده و ۹۵۰ دستگاه تبلت توسط بانک سینا خریداری و تا پایان ماه مبارک در کل کشور بین دانش آموزان توزیع می‌شود؛ افزود: امروز در نخستین روز ماه مبارک رمضان ۵۰ دستگاه از این تبلت ها بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اهداء شد.

وی هم‌چنین از اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی به پروژه‌های مناطق محروم و روستایی کشور که ازجمله ۸۰۰ طرح مربوط به قلعه گنج در استان کرمان بوده توسط بانک سینا خبر داد.

 برآور با بیان اینکه بانک سینا در بحران کرونا طی یک سال اخیر موفقیت‌های خوبی کسب کرده است افزود: این بانک به‌عنوان بانک عامل بنیادمستضعفان و همسو باسیاست‌های بنیاد علاوه بر تأمین مالی پروژه‌های مناطق محروم، اقدامات مؤثر دیگری نیز انجام داد.

 مدیر منطقه بانک سینا جنوب شرق ادامه داد: اهدای ۵۱ دستگاه آمبولانس در راستای کمک به کادر درمان،  سه هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی، پرداخت هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه در قالب طرح‌های مهر آفرین، نیکو، احسان، حافظان میهن و ... به اقشار کم‌درآمد با هماهنگی ارگان‌های مربوطه، صدور ۹۱۲ هزار کارت هدیه به فعالان مشاغل خُرد توسط بنیاد مستضعفان، تأمین ۳۰ میلیارد ریال توسط کارکنان بانک سینا برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از دیگر اقدامات بانک سینا در کشور در راستای افزایش مسئولیت‌های اجتماعی این بانک است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: بانک سینا با همراهی و مشارکت کارکنان خود دو باب مدرسه در مناطق محروم شهرستان قلعه گنج در روستا ده بالای رمشک و چاه دادخدا احداث و تحویل آموزش‌وپرورش استان داده است.

شایسته ذکر است؛ تاکنون ۲۰ هزار دستگاه تبلیت با همکاری خیرین و مجموعه‌های مختلف توسط کمیته امداد استان کرمان بین دانش آموزان استان توزیع‌شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha