بازسازی ورزشگاه شهدای ساری پایان یافت

ساری - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت که بازسازی ورزشگاه شهدای شهر ساری پایان یافته است و تا یک ماه دیگر می‌تواند از دیدارهای خانگی تیم فوتبال نساجی در ادامه مسابقات لیگ برتر میزبانی کند.

حسن رنگرز روز سه شنبه پس از بازدیدی که به همراه معاون امور هماهنگی استاندار مازندران از این ورزشگاه داشت ، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر کار دیگری برای بازسازی ورزشگاه باقی نمانده است و فقط منتظر رویش کامل چمن هستیم تا نساجی بتواند بازی هایش را در آن برگزار کند.

بازسازی و مرمت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای ساری با هدف میزبانی از تیم نساجی و برگزاری دیدارهای این تیم در لیگ برتر از بهمن ماه سال گذشته شروع شد.

ورزشگاه خانگی تیم فوتبال نساجی استادیوم شهید وطنی قائمشهر است که به خاطر مستهلک شدن چمن مصنوعی نیازمند استراحت و بازسازی است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : در حال حاضر نه تنها چمن ورزشگاه شهدای ساری کاشته شده ، بلکه کار نصب دکل های نوری و سامانه گرمایشی هم به پایان رسیده است.

وی اعتبار هزینه شده برای مرمت و بازسازی این ورزشگاه را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

ورزشگاه شهدای ساری پیش از این اوایل دهه ۹۰ و هنگامی که نساجی در  لیگ دسته یک حضور داشت به مدت حدود ۱۸ ماه میزبان این تیم بود. در آن زمان برنامه بهسازی چمن ورزشگاه شهید وطنی و تغییر چمن طبیعی به چمن مصنوعی سبب شده بود تا نساجی از قائمشهر به ساری کوچ کند.

بر اساس برنامه از قبل اعلام شده اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، این بار نیز همزمان با تحویل ورزشگاه شهدای ساری به نساجی برای برگزاری دیدارهای خانگی ، کار مرمت و بازسازی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت با این تفاوت که چمن مصنوعی برداشته شده و چمن طبیعی کاشته خواهد شد.

بازسازی و مرمت زمین ورزشگاه شهید وطنی از اولویت های برنامه استانی است و اعتبار مورد نیاز آن هم تابستان پارسال در سفر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به مازندران تامین شد.

دولت تدبیر و امید پیش از این با راهیابی تیم نساجی به رقابت های لیگ برتر بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی و ارتقاء استاندارد ورزشگاه نساجی هزینه کرده بود.

تیم نساجی سال ۹۷ پس از دو دهه تلاش مستمر در لیگ دسته یک موفق به حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد. قدیمی بودن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به عنوان استادیوم خانگی مهمترین مشکل این تیم پس از صعود به مسابقات لیگ برتر بود که با تخصیص بموقع اعتبار و پیگیری مسئولان استان در کمتر از چهار ماه برای برگزاری دیدارهای خانگی نساجی آماده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha