محور حمیل به سرابله ایلام مسدود شد

۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵
کد خبر: 84293676
محور حمیل به سرابله ایلام مسدود شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس راه استان کرمانشاه از مسدود شدن هشت ساعته مسیر رفت محور "حمیل" در استان کرمانشاه به "سرابله" در استان طی امروز (سه شنبه - ۲۴ فرودین) خبر داد و گفت: مسدودیت راه از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت.

سرهنگ «محمد حیدری» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت مسدود شدن محور حمیل به سرابله را رفع نقص روشنایی داخل تونل ها عنوان کرد و افزود: در ساعات یاد شده امکان تردد وجود ندارد.

وی اعلام کرد: شهروندانی که قصد تردد از مسیر حمیل - سرابله را دارند می توانند از مسیر جایگزین اسلام آبادغرب - ایوان - ایلام عبور کنند.

او به شهروندان توصیه کرد در صورت نیاز به تردد ضروری، با مدیریت زمان و رعایت قوانین رانندگی سفر خود را انجام دهند.

سوانح رانندگی در کرمانشاه ۲کشته و چهار زخمی برجای گذاشت

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه گفت: سوانح رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان باعث مرگ ۲ موتور سوار و مصدومیت چهار نفر دیگر شد.

سرهنگ حیدری افزود: حادثه نخست در محور کنگاور رخ داد که راننده یک دستگاه موتور سیکلت پس از تصادف با یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی افزود: حادثه دوم در محور اسلام آبادغرب جاده روستای برف آباد میان یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوست که راننده ۲۶ ساله موتورسیکلت نیز پس از انتقال به مراکز درمانی درگذشت.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: حادثه سوم نیز حوالی روستای «عامله» شهرستان صحنه میان ۲ دستگاه موتورسیکلت رخ داد که منجر به مصدومیت ۴ راکب و سرنشین آنها شد.

استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

این استان ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha