۴۷۷ نفر داوطلب شوراهای روستایی در البرز ثبت نام کردند

کرج - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان البرز اعلام کرد که در روز ششم ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستایی استان، ۴۷۷ نفر نام نویسی کردند و شمار ثبت نام شدگان این شوراها در البرز به یک هزار و ۳۶۲ نفر رسید. 

نور محمد فردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:  از مجموع یک هزار و ۳۶۲ داوطلب  ثبت نام شده شوراهای اسلامی روستایی استان ، یک هزار و ۲۳۷ نفر معادل ۹۱ درصد آقایان و ۱۲۵ نفر معادل ۹ درصد بانوان هستند.

وی اضافه کرد: ۶۶ درصد افراد ثبت نام شده به صورت حضوری و ۳۴ درصد به صورت الکترونیکی بوده است.

فردی با بیان اینکه بیست و دوم فروردین ماه آخرین روز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها است ، خاطر نشان کرد: از تمام  کسانی که علاقه مند و شرایط لازم را دارند در خواست می شود فرصت را از دست ندهند و ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: تعداد ثبت نام کنندگان به تفکیک شهرستان ها عبارتند از ۳۳۹ نفر کرج، ۳۰۱ نفر ساوجبلاغ، ۲۹۲ نفر طالقان، ۱۸۸ نفر نظرآباد، ۱۶۹ نفر چهارباغ، ۵۹ نفر اشتهارد و ۱۴ نفر فردیس بوده است.

معاون استاندار  البرز تصریح کرد: به لحاظ تحصیلات  از مجموع یک هزار و ۳۶۲ نفر ثبت نام شده ،  ۶۵۰ نفر زیر دیپلم، ۳۶۰ نفر دیپلم، ۹۸ نفر فوق دیپلم، ۲۳۰ نفر لیسانس، ۵۳ نفر فوق لیسانس، ۶ نفر دکتری و ۱۰ نفر سطح یک حوزوی می باشند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد ماه  سال جاری برگزار می شود.

استان البرز ۲۸۸ روستا دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha