۲۰ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84289385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد بیماران بدحال کرونایی در گلستان ۲۰ درصد افزایش یافت

گرگان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به استمرار روند ابتلا به کرونا در گلستان گفت که تعداد مبتلایان به این ویروس در استان طی شبانه روز گذشته ۲۰ درصد بیشتر شد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عبدالرضا فاضل اظهار داشت: در حال حاضر ۴۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که تعداد این بیماران ۱۴ نفر بیشتر از روز گذشته است.

وی بیان کرد: از مجموع این بیماران ۶۶ نفر در آی سی یو تحت مراقبت بوده  و حال ۳۰ نفر از آنان نیز وخیم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان همچنین از ذخیره کافی ماسک، اکسیژن و داور برای درمان مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و افزود: با اضافه شدن هشت دستگاه جدید سی تی اسکن و ۱۷ دستگاه تانکر اکسیژن ساز در مراکز بیمارستانی استان طی یک سال گذشته، اکنون مشکلی در تجهیزات درمانی مبتلایان کرونا نداریم.

کم توجهی در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، خریدهای آخر سال و شلوغی بازارها، دورهمی‌های خانوادگی و دید و بازدیدهای نوروزی از عوامل شیوع پیک چهارم کرونا در کشور و گلستان است که اکنون شیب مبتلایان این استان را تند و شمار بیماران بستری را به عدد ۴۳۹نفر رسانده است.

پبه گزارش ایرنا، استان سرسبز گلستان در مسیر تردد مسافران و گردشگران به مشهد مقدس قرار داشته و به دلیل برخورداری از جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی، مقصد گردشگری تعدادی دیگر از مردم است.

در نوروز امسال با وجود هشدارهای بازدارنده مسوولان مبنی بر خودداری از سیر و سفر، باز هم مسافران بسیاری در شهرستان های ۱۴ گانه گلستان حضور یافته و به تفرج و گردش پرداختند.

طبق اعلام مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در تعطیلات نوروز امسال تردد هفت میلیون و ۸۶۷ هزار خودرو در جاده های این استان ثبت شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha