۲۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۰۸
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84289336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید استاندار خراسان جنوبی از بیمارستان ولی‌عصر بیرجند

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان ‌جنوبی از بیمارستان ولی‌عصر (عج) بیرجند که بیمارستان اصلی پذیرش و بستری بیماران کرونایی در مرکز استان است، بازدید کرد.

حمید ملانوری با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی و با هدف بررسی شرایط و اطلاع از نحوه خدمات‌دهی به بیماران روز جمعه به بیمارستان ولی‌عصر (عج) رفت. 

وی در جمع کارکنان این بیمارستان حضور یافت و به کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا خداقوت گفت.

این بازدید با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار بیرجند و رییس بیمارستان ولی‌عصر (عج) انجام شد.

روند صعودی شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها از اوایل هفته دوم فروردین امسال آغاز شد و شهرستان بیرجند بیشترین موارد مثبت جدید را در این مدت به خود اختصاص داده است به طوری که هفته گذشته مرکز استان بعد از مدت‌ها در وضعیت نارنجی و از ۲ روز گذشته به همراه ۲ شهرستان دیگر استان در وضعیت قرمز قرار گرفت.

خراسان جنوبی که آذر ۹۹ پیک سوم کرونا را پشت سر گذاشت و با کاهش موارد ابتلا، بستری و فوتی کرونا تا اسفند ماه مواجه بود، اکنون سه شهرستان قرمز و هفت شهرستان نارنجی دارد و هیچ شهرستانی در این استان آبی (کم‌خطر) نیست.

آمار روزانه (۲۴ ساعت) مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی از چند روز قبل سه رقمی شده و قرار است محدودیت‌های شدید از فردا (۲۱ فروردین) همزمان با سراسر کشور در این استان هم اجرا شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha