نتایج کمانداران ایرانی در مسابقات بین المللی ترکیه مشخص شد

تهران- ایرنا- مسابقات تیراندازی با کمان بین‌المللی ترکیه امروز(پنجشنبه) با حضور کماندارانی از کشورهای مختلف برگزار شد و نتایج و رقبای کمانداران ایرانی در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها مشخص شد.

 به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله مقدماتی تورنمنت بین‌المللی ترکیه در بخش زنان با حضور ۸۵ کماندار از ۲۴ کشور انجام شد و  در پایان این مرحله مهتا عبداللهی با ۶۲۳ امتیاز در رده چهل و هشتم قرار گرفت و باید در دور حذفی به مصاف نماینده اتریش برود.

سوگند رحمانی با ۶۱۷  امتیاز در جایگاه پنجاه و ششم ایستاد و فردا باید با کمانداری از لهستان روبه رو می شود. 

 زهرا نعمتی با ۵۹۹ امتیاز در رده هفتاد و دوم قرار گرفت و باید با کمانداری از ترکیه دیدار کند.

دیگر نماینده کشورمان، نیلوفر علیپور نیز با ۵۹۶  امتیاز در جایگاه هفتاد و سوم دور مقدماتی ایستاد و باید به مصاف حریفی از ایتالیا برود.

همچنین شیوا شجاع‌مهر نیز با ۵۹۴  امتیاز در رده هفتادوچهارم قرار گرفت و باید در دور حذفی با کمانداری از اوکراین دیدار کند.

 مرحله مقدماتی تورنمنت بین‌المللی ترکیه در بخش مردان نیز که با حضور ۱۰۸ شرکت‌کننده از ۲۹ کشور برگزار شد. 

 در پایان این مرحله و در بخش مردان، رضا شبانی با ۶۶۵ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت و باید در دور حذفی به مصاف نماینده ترکیه برود.

میلاد وزیری با ۶۵۸ امتیاز در جایگاه سی و چهارم ایستاد و فردا باید با کمانداری از اسلوونی روبرو  خواهد شد

صادق اشرفی با ۶۴۳ امتیاز هفتادم شد و باید با کمانداری از اوکراین دیدار کند و  امین پیرعلی نیز با ۶۲۹ امتیاز در جایگاه هشتادو هشتم دور مقدماتی ایستاد و باید به مصاف حریفی از ایتالیا برود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha