۱۹ فروردین ۱۴۰۰،‏ ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 3135
کد خبر: 84288035
۰ نفر

برچسب‌ها

رسیدگی پلیس کرمان به ۸۵۳ هزار تماس با ۱۱۰

کرمان - ایرنا - معاون عملیات پلیس استان کرمان گفت: طی سال جاری بیش از ۲ میلیون و ۳۵ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ این استان برقرار و ۸۵۳ هزار و ۴۰۰ مورد از این تماس ها به صورت عملیاتی رسیدگی شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ بدیع الله سلیمانی روز پنجشنبه افزود: از اواسط سال ۱۳۹۷ مرکز پاسخگویی به تماس های ۱۱۰ تمام شهرستان ها به مرکز استان منتقل شد و طی تماس هر فرد از هر نقطه از استان با پلیس، زنگ این واحد در مرکز استان به صدا در می آید و بلافاصله شهرستان و مکان وقوع جرم به واحد انتظامی شهرستان مربوطه، منعکس می شود.

وی با اشاره به افزایش ۲ درصدی تماس ها به نسبت سال ۹۸ افزود: در این رابطه طی سال ۱۳۹۹ بیش از ۲ میلیون و ۳۵ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ برقرار و ۸۵۳ هزار و ۴۰۰ مورد از این تماس ها به صورت عملیاتی با اعزام تیم های گشت انتظامی به محل وقوع جرائم رسیدگی و مابقی تماس ها نیز به صورت راهنمایی و مشاوره امدادخواهان پاسخگویی شدند.

معاون عملیات پلیس استان خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که در پی تجمیع مرکز پاسخگویی فوریت های پلیسی ۱۱۰ در مرکز استان، تمام تماس ها توسط اپراتورهای مستقر در استان پاسخگویی می شوند.

وی گفت: شهروندان هنگام تماس با ۱۱۰، نام شهرستان، شهر و یا روستای تابعه و آدرس دقیق محل وقوع جرم را به کاربران این سامانه، اعلام کنند تا تیم های گشت شهرستان مورد نظر به موقع به محل اعلامی اعزام شوند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =