۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84287678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امضای «هالند» پشت کارت زرد کمک داور رومانیایی نشست

۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۲۰
کد خبر: 84287678
امضای «هالند» پشت کارت زرد کمک داور رومانیایی نشست

تهران- ایرنا- اگرچه باشگاه‌های برتر اروپا برای امضای مهاجم بورسیا دورتموند سر و دست می‌شکنند اما تنها کسی که توانسته تا اینجای کار امضای مرد نروژی را بگیرد، کمک داور دیدار دیشب(سه شنبه) زنبورها برابر سیتیزن‌ها است.

به گزارش ایرنا، تصاویر تلویزیونی داور رومانیایی دیدار یک چهارم لیگ قهرمانان را که با پیروزی دو بر یک سیتی به پایان رسید، در حالی به تصویر کشید که پس از اتمام بازی در تونل منتهی به رختکن به «ارلینگ هالند» نزدیک شده و از وی می‌خواهد تا کارت زردی را که به‌همراه دارد، امضا کند و البته در این خواسته خود نیز به نتیجه می‌رسد.

ستاره ۲۰ ساله نروژی یکی از پرهواخواه‌ترین استعدادهای تحت تعقیب باشگاه‌های اروپایی بوده و با باشگاه هایی همچون سیتی، منچستریونایتد و همچنین رئال مادرید و بارسلونا ارتباط داده شده است.

اینکه یکی از داوران دیدارهای لیگ قهرمانان بعد از بازی از بازیکنی درخواست امضا کند، روال مرسومی نبوده و اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) باید در این خصوص پاسخگو باشد اما «پپ گواردیولا» با درخواست این داور هیچ مشکلی نداشته و می گوید: شنیدم که این اتفاق افتاده؛ شاید طرفدار است چراکه نه؟ داوران بازی درخشان بودند؛ بازی هیچ مشکلی نداشت. کمک داور ویدئویی می‌گوید که در صحنه مشکوک پنالتی رخ نداده زیرا پای «جود بلینگام» بالاتر از حد معمول بود. بله؛ داوری بی‌نقص بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha